היישום אינו מחובר לאינטרנט

משאבי אנוש - פונקציית הדרכה ופיתוח קייטרינג NEO

עבודה מס' 069570

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור פונקציית הדרכה ופייתוח, שיטות ההדרכה, אמצעי ההדרכה והצרכים האישיים של העובדים בארגון ע"פ מאסלו.

1,833 מילים ,3 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

ארגון NEO נוסד בשנת 1995 ע"י יזם פרטי. יחידת הניתוח אליה אתייחס בעבודתי היא ארגון NEO כולו מאחר ומדובר בארגון קטן יחסית. החברה מונה 8 מנהלים וכ- 50 עובדים במשמרות במשרות מלצרות וברמנים.
הכשרת עובדים והעלאת רמתם נעשו באורח אקראי במטרה לענות על צרכים מידיים וחיוניים של הארגון. מלאכת ההדרכה יום יומית של כל ממונה כלפי הכפופים לו וזאת ביחס לביצוע אירוע בשטח.

תוכן עניינים:
הצגת הארגון
מבנה אירגוני
תיאור הפונקציה הנבחרת וניתוחה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הכשרת עובדים והעלאת רמתם נעשו באורח אקראי במטרה לענות על צרכים מידיים וחיוניים של הארגון. מלאכת ההדרכה יום יומית של כל ממונה כלפי הכפופים לו וזאת ביחס לביצוע אירוע בשטח. תנאי הפתיחה בהדרכה שמספק הארגון הינם מינימליסטים לקבוצת העובדים הגדולה והעיקרית {מלצרים, ברמנים} וכוללים חוברת הדרכה מצומצמת הכוללת פרטים בסיסים של הארגון, נהלי עבודה ומידע מקצועי. לאורך העבודה שואב העובד את הידע בביצוע העבודה ע"י למידה מהצוות שאתו הוא עובד ובעיקר מראש הצוות - מנהל בשטח.

תגים:

משאבי אנוש · שיטות הדרכה · אמצעי הדרכה · קייטרינג

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משאבי אנוש - פונקציית הדרכה ופיתוח קייטרינג NEO", סמינריון אודות "משאבי אנוש - פונקציית הדרכה ופיתוח קייטרינג NEO" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.