היישום אינו מחובר לאינטרנט

היבטים והרגלים של ריגול בפייסבוק על בני זוג בקרב סטודנטים

עבודה מס' 069271

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר כמותני על הרגלים של בני זוג במעקב אחד על השני בפייסבוק וכיצד הם תופסים זאת.

6,765 מילים ,14 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בעבודה זו אבקש לחקור היבטים והרגלים של סטודנטים כלפי ריגול ומעקב של בני זוג (או בני זוג לשעבר) אחד על השני בפייסבוק. פייסבוק הוא חלק מאוד גדול בחיינו וכל יום נוספים בו עוד ועוד חברים. הרשת החברתית פייסבוק נמצאת בכל מקום - שיווק, פרסום, מכירות, פוליטיקה, בידור וכמובן זוגיות. התהוות של קשר כיום כרוכה באלמנטים של פייסבוק. מתי מעדכנים סטטוס מרווקות לנמצאים בקשר, או ההפך לאחר פרידה; האם לתייג את בן/בת הזוג בתמונות משותפות או להוריד אותם לאחר פרידה. כל אלו הן סוגיות חשובות שנוצרו עם קיום הפייסבוק.

ברצוני לבחון האם סטודנטים מרבים בפעולות ריגול אחר בני זוגם וכיצד הם תופסים את הפעולות הללו. כדי לבחון את הסוגיה עשיתי סקר והפצתי שאלונים בשיטת כדור שלג בקרב 50 סטודנטים.
במהלך המחקר הסקתי מסקנות לגבי סטודנטים ותדירות השימוש שלהם בפייסבוק, תדירות הריגול ומעקב שלהם לאחר בני זוגם (או לשעבר), וניסיתי להבין את העמדות והרגשות שעומדות מאחורי כך.

תוכן עניינים:
הקדמה
מבוא
סקירת ספרות
*פייסבוק
*קנאה רומנטית
*מעקב ומעקב באינטרנט
*ריגול

שאלת מחקר והשערות
מתודולוגיה
ממצאים

מסקנות ודיון
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

במאמרם של קלארק בוייר ולי, (2007 ,Clark, N. , Boyer, L. and Lee, S), הועלו כמה שאלות מחקר שעוסקות בפעילותם של סטודנטים בעולם הרשתות החברתיות. המחקר שלהם מראה שסטודנטים משתמשים באינטרנט למטרות תקשורתיות במגוון תחומים, בעיקר ברשתות חברתיות באופן כללי ובפייסבוק באופן פרטני.

תגים:

זוגיות · פייסבוק · מעקב בפייסבוק · ריגול · אהבה · פרידה · קנאה רומנטית · פייסבוק · פרופיל · Cyberstalking · ריגול · אינטרנט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היבטים והרגלים של ריגול בפייסבוק על בני זוג בקרב סטודנטים", סמינריון אודות "היבטים והרגלים של ריגול בפייסבוק על בני זוג בקרב סטודנטים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.