היישום אינו מחובר לאינטרנט

פליטים ומהגרי עבודה בישראל

עבודה מס' 070130

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בזכויות, בפעילותם של ארגוני סיוע ובמדיניות הישראלית כלפיהם.

8,337 מילים ,20 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

עבודה בחנה את זכויות הפליטים ומהגרי העבודה המגיעים לישראל ואת פעולתם של ארגוני זכויות האדם בהגנה על זכויות הפליטים ומהגרי העבודה הנכנסים בשערי מדינת ישראל.
שאלת המחקר בחנה מדוע מדינת ישראל מפרה את זכויות האדם של הפליטים, בניגוד לאמנות עליהן היא חתומה, והאם הרצון לשמר את הצביון היהודי של מדינת ישראל הוא הסיבה להפרת האמנה הבינלאומית.

ארגוני זכויות האדם הפועלים בישראל מצליחים בקרב זה או אחר, כך עוד עולה מהעבודה, אולם הם מפסידים במערכה, שכן הם נוחלים תבוסה בדעת הקהל, אשר מרביתה אינה רוצה את הפליטים, ולכן, תרומתם הינה נקודתית.
עבודה זו מעלה כי הפליטים המגיעים לישראל מופלים לרעה באופן חמור, עד כדי פגיעה בזכויות האדם הבסיסיות שלהם, בהשוואה לאזרחי ישראל, גם הערבים, וזאת בניגוד לאמנות הבינלאומיות עליה היא חתומה.
פגיעה זו איננה יכולה לחיות בשלום עם אופיו המוצהר של המשטר, שלכאורה דוגל במתן זכויות אדם ואזרח באופן ליברלי וסובלני כלפי אוכלוסיות שונות הדרות בגבולותיו, ומהווה פגיעה גם באזרחיו - בבחינת היום הזר, מחר אני.

תוכן עניינים:
מבוא
1. האמנות וההסכמים עליהם חתומה ישראל והמצב בעולם - סקירה השוואתית
2. מדיניות ישראל בנושא הפליטים, המצב בשטח והסיבות לכך
3. ארגוני זכויות האדם וארגונים בינלאומיים ופעולתם בנושא הפליטים
4. דיון וסיכום
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

לפי קריצמן וקמפ, כך הן מציינות במאמרן דברים אלו נכונים גם כשמדובר במדינת ישראל (קריצמן, ט', קמפ, א'. (2010). ישראל הייתה בין עשרים ושש המדינות שנציגיהן השתתפו בניסוח האמנה, היא חתמה על האמנה כבר בשנת 1951 ואשררה אותה בשנת 1954, והיא חברה במוסדות האמנה. בכך לכאורה הביעה מחויבות ניכרת להגנה על פליטים, מחויבות הנובעת מכך שהפליטים הראשונים שהוחל עליהם משטר האמנה כללו בתוכם את היהודים ניצוליי השואה.

תגים:

מהגרי עבודה · פליטים · עובדים זרים · מדינה יהודית · עלייה · מהגרים · הגירת עבודה · הגירה · מבקשי מקלט · סודאנים · דרום תל אביב · זכויות אדם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פליטים ומהגרי עבודה בישראל", סמינריון אודות "פליטים ומהגרי עבודה בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.