היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכת אכיפת החוק - מהגרי עבודה אל מול פליטים

עבודה מס' 069720

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת תפיסת הציבור את מהגרי העבודה והפליטים בישראל.

8,668 מילים ,23 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בבחינת תפיסת הציבור את מהגרי העבודה והפליטים בישראל. האם ישנם הבדלים בין עמדותיהם של הגברים לבין עמדותיהן של הנשים בנוגע לזכויות מהגרי העבודה, האם ישנם הבדלים בנוגע לזכויות הפליטים, וכן, האם ישנם הבדלים בין עמדותיהם של הגברים לבין עמדותיהן של הנשים בנוגע למדיניות האכיפה שצריכה להיות כלפיי מהגרי העבודה והפליטים בישראל.
מטרת עבודה זו לבדוק האם קיימת הבחנה בין מהגרי עבודה לפליטים בישראל בקרב גברים ונשים בגילאי 22-42, אם כן באיזו רמה היא קיימת וכיצד היא מתבטאת. כמו כן, נבדוק את ההבדלים בעמדות של גברים לעומת נשים מבחינת האכיפה כלפיי מהגרי העבודה והפליטים בישראל.
בחרנו לחקור את נושא זה של הבחנת הציבור בין מהגרי עבודה לפליטים בישראל, משום שאחד מאיתנו עובד ברשות ההגירה, מכיר את הנושא באופן אישי ומאוד עניין אותו לדעת האם מי שלא מכיר את הארגון והאוכלוסייה הזו מקרוב יודע להבחין ביניהם חוץ מהמראה החיצוני. רצינו לבדוק אם יש הבדל בעמדותיהם של הגברים לעומת הנשים ואם כן, כיצד הוא מתבטא.

קטע מהעבודה:

מאז ומעולם הייתה תחושת שנאה כלפי מהגרים ופליטים. תחושה זו התפתחה בהשפעת דעותיה של התקשורת והממשלות שהחדירו אותה בכל דרך אפשרית לאזרחי המדינה. (Dummett, 2004).
למונח ההגירה אין הגדרה מקובלת, אך מוסכם על כולם כי היא קשורה לתופעות כלכליות, פוליטיות, חברתיות ופסיכולוגיות. (קלינגר, 2009).
"מדיניות הגירה צריכה לתת מענה לצרכים חברתיים, כלכליים, מדיניים, תרבותיים וביטחוניים". (אבינרי, אורגד ורובינשטיין, 2009).

תגים:

הגירה · מהגרים · פליטים · מסתננים · מדיניות הגירה · גזענות · מבקשי מקלט · עובדים זרים · עמדות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכת אכיפת החוק - מהגרי עבודה אל מול פליטים", סמינריון אודות "מערכת אכיפת החוק - מהגרי עבודה אל מול פליטים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.