היישום אינו מחובר לאינטרנט

אפליה תעסוקתית על בסיס משקל ומראה חיצוני

עבודה מס' 069825

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בבעיה תוך תיאור מימדיה, עומקה והתבטאותה על פני השטח.

5,830 מילים ,24 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בין החוליים בחברה העובדת לצורך התקדמותה, בולטת האפליה התעסוקתית. עיון במושג זה מעלה אסוציאציות ראשוניות שמתעוררות על רקע מגדר או גזע. לשני היבטים אלו מוקדשת תשומת לב תקשורתית וחוקתית ענפה המהווה מקור לקידום האוכלוסיות המוחלשות בהקשרים הללו. מנגד, נושא כאוב לו טרם הוקדשה תשומת לב מספקת ומתעורר כסוגיה עולה ומתהווה לה הינה אפליה על בסיס מראה חיצוני ומשקל.

הרצון להתעמק בתופעה, להבין את המקור לה, בכדי לחדור בין נבכי הסוגיות האתיות העולות מן הסיטואציה, משכו אותנו לנסח את שאלת המחקר הבאה: כיצד באה לידי ביטוי תופעת האפליה התעסוקתית על רקע משקל ומראה חיצוני בחברה המודרנית?
תהליך מחקר זה מחייב את הבנת התהליך המחשבתי-אסוציאטיבי אותו חוותה החברה בעידן המודרני. כמו כן, הבנת המחקר בנושא ותיאור הסוגיות השונות הכרוכות בתהליך המחקר בנושא האפליה התעסוקתית על רקע מראה ומשקל.
העבודה תציג סקירה אודות עולם האתיקה. לאחר מכן, תוצג הבעיה תוך תיאור מימדיה, עומקה והתבטאותה על פני השטח. כל זאת, תוך חתירה לבחינה מעמיקה הרכיבים הרלוונטיים לתופעה והגורמים השונים המושפעים ממנה. לבסוף, נסכם את הממצאים ונביא את דעתנו האישית נוכח המציאות אותה אנו חוות ואת אשר מצאנו בתהליך הכתיבה.

תוכן עניינים:
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - מהות האתיקה
פרק 3- הצגת הבעיה: אפליה, העולם העסקי ומשקל
פרק 4- ניתוח התופעה
פרק 5- מימושים והתייחסות החקיקה לנושא
פרק 6- סיכום ואחרית דבר
מקורות

קטע מהעבודה:

המוסר הינו אימון וקבלה של חוקי התנהגות ונורמות על ידי החברה כנאותים, בעוד שאתיקה מקורבת יותר להכרה בדבר מהו צודק לעשות ומה לאו. המוסר והאתיקה תלויים, אפוא, בקולקטיב ובזמן יחד עם מימדים אוניברסאליים, רוחניים ושאינם תלויים בזמן (פאולין, 2006).

תגים:

אפליה · אפליה בעבודה · אפליה תעסוקתית · שמן · יופי · משקל · אתיקה · השמנה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אפליה תעסוקתית על בסיס משקל ומראה חיצוני", סמינריון אודות "אפליה תעסוקתית על בסיס משקל ומראה חיצוני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.