היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדשנות עסקית בקרב עסקים משפחתיים הנמצאים בבעלות מהגרים

עבודה מס' 069800

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מחקרים בנושא.

5,855 מילים ,19 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הרצון להבין את הדרך בה פועלים מהגרים במדינות הקולטות אותם ומגיעים לצמיחה וביסוס כלכלי בעסקים אותם הם מקימים הביאה אותי לנסח את שאלת המחקר: כיצד באה לידי ביטוי חדשנות עסקית בקרב עסקים משפחתיים הנמצאים בבעלות מהגרים? כמו כן, כיצד בני המשפחה המתלווים ליצירת העסק המשפחתי רותמים את היכולות אותן הם מביאים מהבית ומההתאקלמות בשטח לביסוס העסק המשפחתי וצמיחתו החדשנית.
שאלת המחקר הביאה לאיסוף של חומר מחקרי אודות המאפיינים החברתיים-תרבותיים של המהגר ושל הסביבה העסקית בעת תהליך הייזום המדינות הקולטות אותו וכיצד הוא מנצל את היכולות אותן הביא ממדינת המוצא והמציאות במדינת היעד ליצירה של עסקים יוצאי דופן בנוף המקומי המביאים לרווחה כלכלית.
החומרים שנאספו יהוו את הבסיס לניהול דיון בנושא החדשנות בעסק המשפחתי בקרב מהגרים, מתוך המטרה להבין לעומק את מאפייני החדשנות השונים הבאים לידי ביטוי בעסק המשפחתי של המהגר. בתום הדיון, אציג את תמצית המסקנות שעלו מתוך המחקר ושילוב הדעה האישית שלי נוכח הממצאים.

תוכן עניינים:
מבוא
שאלת המחקר
העסק המשפחתי של מיעוטים ומהגרים במדינות מארחות
חדשנות עסקית בקרב עסקים משפחתיים של מיעוטים ומהגרים
סיכום
מקורות

קטע מהעבודה:

מאז שנות ה-80 המוקדמות, לדברי ראטאב (Belaid Rettab ,2001), העסקה עצמית בקרב מהגרים אתניים במסגרת עסקים משפחתיים עלתה באופן משמעותי באירופה. לדוגמא, המספר של המיזמים המשפחתיים בהולנד צמח מ-25,000 בשנת 1987 ל-55,000 בשנת 2000, כשהנתח של ההעסקה העצמית עבור סך כוח העבודה הגיעה לשיא חדש של 10% וממשיך לעלות. נתונים אלו דומים למדינות אירופה ומדינות נוספות החברות בארגון ה-OECD.

תגים:

עסקים משפחתיים · עסק משפחתי · מהגרים · הבדלים תרבותיים · הגירה · יזמות · יזמים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדשנות עסקית בקרב עסקים משפחתיים הנמצאים בבעלות מהגרים", סמינריון אודות "חדשנות עסקית בקרב עסקים משפחתיים הנמצאים בבעלות מהגרים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.