היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדשנות עסקית - עסקים משפחתים

עבודה מס' 069796

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד מעבר עסק משפחתי מדור לדור מהווה הזדמנות ליצירת חדשנות עסקית וערכים מוספים ללקוח?

4,926 מילים ,10 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בשאלה: כיצד מעבר עסק משפחתי מדור לדור מהווה הזדמנות ליצירת חדשנות עסקית וערכים מוספים ללקוח.
את המענה לשאלה אבחן במספר מישורי ביצוע ומימדים: מערך התפעול העסקי ושינויי תפקידים, טכניקות ניהול וגישות עסקיות, פיתוח מוצרים ושירותים, ושילוב כוחות בין עסקים משפחתיים ו/או כניסת שכירים מומחים ושאינם מומחים עם יישום אסטרטגיות צמיחה בעסק.
במהלך המסע, אסקור את הספרות האקדמית בנושא, אעמיד במבחן את התיאוריות והגישות השונות של החוקרים בהשוואה ביקורתית, אבצע ניתוחי תוכן וניתוחי מקרים וכמובן, אגיע למסקנות ולתיאור הקשרים, אם ישנם, בין חדשנות עסקית ובין מעבר בין-דורי בעסקים משפחתיים.

תוכן עניינים:
מבוא
דיון
עיבוד הממצאים מהמקורות
סיכום
מקורות

קטע מהעבודה:

במחקרם, מילר שטאייר ולה ברטון (Miller,Steier,&Le Breton-Miller,2004), מתארים את היורש העסקי כמי שנמצא בדילמה: האם לשמר את המסורת העסקית, שאולי איננה אופטימאלית, או אולי אפילו שגויה, במחיר של שלום פנים משפחתי אך תוך סיכון מקור ההכנסה המשפחתי לאורך שנים, או לחילופין, לבצע מהלכים של שינויי אסטרטגיה וטקטיקות פעולה בצורה דרסטית במחיר של סיכון היחסים המשפחתיים.

תגים:

הורשה · בין דורי · עסקים משפחתיים · משפחה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדשנות עסקית - עסקים משפחתים", סמינריון אודות "חדשנות עסקית - עסקים משפחתים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.