היישום אינו מחובר לאינטרנט

ההשפעה של קרנות הון סיכון על החברות המבקשות מימון

עבודה מס' 069792

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהי מידת השפעה של אותן קרנות הון סיכון על החברות המבקשות מימון וכיצד הדבר בא לידי ביטוי בניהול האסטרטגיה של אותן החברות ועל ביצועיהן?

6,645 מילים ,28 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

לאור העובדה שההשקעה של החברות המנהלות קרנות הון סיכון, טומנת בחובה, סמכות להתערב בניהול האסטרטגיה וניהול מעשי של אותן החברות, אשר אותן הן מממנות. אין צל של ספק שלקרנות הון ישנה השפעה על כך. יחד עם זאת, מתבקשת השאלה, מהי מידת השפעה של אותן קרנות הון סיכון על החברות המבקשות מימון וכיצד הדבר בא לידי ביטוי בניהול האסטרטגיה של אותן החברות ועל ביצועיהן?
למעשה, מטרת שאלת המחקר, היא לבדוק את רמת הכוח של חברות המנהלות קרנות הון סיכון, כפי שהדבר בא לידי ביטוי במחקר בשטח. במילים אחרות, השאלה עוסקת בפעילות של חברות הון סיכון בשטח. שאלת מחקר זאת תיבחן הן באמצעות הידע אשר נצבר בתיאוריה על ידי החוקרים והן באמצעות דוגמאות ספציפיות בשטח.

שיטת מחקר:
לאחר סקירת ספרות מחקר קצרה שהצגתי בפרק המבוא, אשר באמצעותה ניתן להתוודע למגמות עיקריות של המחקר בתחום ניהול והשפעה של קרנות הון סיכון על החברות, אותן הן מממנות, יבוא הפרק העוסק במבנה השקעת קרנות הון סיכון בחברות, ובתוכו אציג מודלים שונים, העוסקים במבנה של החברות העוסקות בכך ואת ההיגיון העומד מאחורי כל מודל של מבנה קרנות הון סיכון.
לאחר הפרק על מבנה, אדון בהשפעת שילוב גורמי ניהול מטעם קרנות הון סיכון על קבלת החלטות בחברה. באמצעות פרק זה, ייבחנו דוגמאות מהשטח של גורמי ניהול של קרנות הון סיכון על חברות, אותן הן מממנות.
בפרק העוסק בהשלכות השינויים בניהול החברה על ביצועיה בשוק, אשים דגש מיוחד על האופן שבו החברה, אשר תלויה בקרנות הון סיכון, מתפקדות בפועל כתוצאה מהתערבות של אותן החברות בניהול של חברות התלויות בהן.
בפרק הדיון והמסקנות אציג מסקנות עיקריות של המחקר וההשלכות של אותן מסקנות בפועל.

תוכן העניינים:
מבוא
מבנה השקעת קרנות הון סיכון בחברות
דינאמיקת המימון: מקורות הון- קרן הון סיכון- מיזם
השפעת שילוב גורמי ניהול מטעם קרנות הון סיכון על קבלת החלטות בחברה.
השלכות השינויים בניהול החברה על ביצועיה בשוק
דיון ומסקנות
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

מתוך הכרת ההבדלים בין חברות המנהלות קרנות הון סיכון "מסורתיות" לבין חברות "תאגידיות", התמקד המחקר העדכני בפיתוח בסיס תיאורטי לקביעת מקורות של תרומות המוסיפות ערך נוסף עבור חברות הפורטפוליו (Maula, 2001), כמו גם בהערכה כמותנית של מדדים שונים של חברות המנהלות קרנות הון סיכון וחברות הפורטפוליו, בסיסי משאבים, תרומות בעלות ערך מוסף, מטרות, תחומי השקעה וביצועי החברות (Mauela et al 2001; Maula et al 2005; Markham 2005; Gompers & Lerner 1999; Bygrave & Timmons 1992).

תגים:

היי טק · הזנק · מימון · השקעות · הון סיכון · משקיעים · אקזיט · הייטק

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ההשפעה של קרנות הון סיכון על החברות המבקשות מימון", סמינריון אודות "ההשפעה של קרנות הון סיכון על החברות המבקשות מימון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.