היישום אינו מחובר לאינטרנט

מעורבות או התערבות הורים בספורט ילדים

עבודה מס' 069726

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מידת המעורבות או ההתערבות של ההורים בספורט ילדים - סקירת ספרות ותצפיות.

5,954 מילים ,21 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

העיסוק בנושא הותיר בעיניי שאלה פתוחה של מהי מידת ההשפעה שלנו כהורים על ילדינו הספורטאים, והאם אנו מגלים מעורבות בתחום הרלוונטי בו הם עוסקים או שאנו מתערבים להם, והתיאוריות שנלמדו אל מול ה"מקרה" האמיתי שלי מהווה פלטפורמה מצוינת למחקר בנושא חשוב שהורים רבים ואני ביניהם אינם יודעים מהו הגבול בין המעורבות להתערבות.
במסגרת הקורס התחברתי רבות לתחום החינוך והספורט בקרב ילדים, וזאת בעקבות בני הבכור בן ה-10 המתאמן ומשחק מזה כשלוש שנים במחלקת הנוער של קבוצת כדורסל.
אין ספק כי העיסוק בספורט לדוגמא המסגרת של מועדון הכדורסל בה לומד בני נתפס כגורם חשוב בתהליך החיברות של צעירים וצעירות בימינו.
כהורה נחשפתי בקורס להשפעה של העיסוק בספורט ובפעילות גופנית אל מול ההתפתחות של הספורטאי הצעיר בתחומים שונים כגון שיפור קוגניטיבי והישגים בלימודים, ההתפתחות האישית והחברתית לרבות בניית אופי. (לידור ופייגין, 2004)

שאלת המחקר היא מהי מידת המעורבות או ההתערבות של ההורים בספורט ילדים תוך התבוננות במקרה אישי ותצפיות.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
3. שיטה
4. תצפיות
5. סיכום ואינטגרציה
6. דיון ומסקנות
7. מקורות

קטע מהעבודה:

המשפחה וההורים מהווים את סוכני החברות העיקריים למעורבות ילדים בספורט ואף הם אלו אשר מלמדים את הצעדים הראשונים המתייחסים למיומנויות ספורט, ספורטאי צמרת רבים בהיותם צעירים מדגישים את ההשפעה התומכת של הוריהם במהלך הקריירה שלהם.
(Hemery, 1986), ולא בגלל גורם אחד ספציפי אלא כתוצאה מיחסי גומלין של מספר נסיבות חיוביות המתרחשות בחיי המשפחה, חלקם קשורים ישרות לספורט, לדוגמא ילדים נוטים ליטול חלק בתחום ספורט בו ההורים או בן משפחה אחר כבר משתתף בו (Rotella and Bunker, 1987), ואף ישנו סיכוי להישגים ברמות הגבוהות באם אחד מבני המשפחה משתתף בהן.

תגים:

ספורט וחברה · מעורבות הורים · התערבות · ספורט · ילדים · אימון · ספורטאים צעירים · כדורסל · חינוך גופני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מעורבות או התערבות הורים בספורט ילדים", סמינריון אודות "מעורבות או התערבות הורים בספורט ילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.