היישום אינו מחובר לאינטרנט

בשפע ובשפע - השמנת יתר

עבודה מס' 069695

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגורמים האחראים לקשר בין תרבות השפע והשמנת יתר בקרב ילדים וההשפעות הפסיכולוגיות הנובעות מכך.

3,245 מילים ,24 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

השמנת יתר אינה עניין נקודתי שמתרחש בגיל צעיר וחולף עם השנים, מדובר על תופעה מושרשת של הרגלי אכילה לקויים. השמנת יתר בקרב ילדים היא תופעה רחבה ובעלת משמעויות בריאותיות וחברתיות הרסניות ויש המכנים אותה מגיפה. המחקר בנוגע להשמנת יתר בקרב ילדים תפס תאוצה בשנים האחרונות ורבים מהממצאים קושרים בינה לבין תרבות השפע. מטרת הסקירה היא להציג את עוצמת ההשפעה של תרבות השפע על השמנת היתר בקרב ילדים ולהגביר את מודעות את ההשלכות השליליות הנובעות מהשפעה זו. בסקירה זו נבחנו מאפייני תרבות השפע כגון אורח החיים הנייח, הצפייה המרובה בטלוויזיה, הפרסום האגרסיבי והמצב הסוציו אקונומי, והשפעתם על השמנת יתר בקרב ילדים. כמו כן, נבחנו גם היבטים פסיכולוגיים הנובעים כתוצאה מהשפעה זו כגון תפיסה שלילית, פגיעה בהערכה העצמית וירידה באיכות החיים. הדגשת ההשלכות השליליות של השפעת תרבות השפע על השמנת יתר בקרב ילדים מובילה להשלכות הסקירה עצמה והן שיפור מצבם הנפשי והפיזי של ילדים אלו וצמצום ממדי התופעה של השמנת יתר בקרב ילדים.

תוכן העניינים:
תקציר
הסקירה:
כללי
השפעות תרבות השפע על השמנת יתר
התוצאות הפסיכולוגיות של השמנת יתר בקרב ילדים
דיון
מקורות

קטע מהעבודה:

כ-110 מיליון ילדים ברחבי העולם מסווגים כיום כבעלי משקל עודף (overweight) או השמנת יתר (obesity). השמנת יתר הגיעה לממדים של מגפה, בארה"ב יש עליה בהשמנת יתר בשני המינים, בכל הגזעים, קבוצות אתניות ומעמד סוציו אקונומי (Caprio, Daniels, Drewnowski, Kaufman, Palinkas, Rosenbloom, & Schwimmer, 2008).

תגים:

השמנת יתר · ילדים · תרבות השפע · תרבות הצריכה · obesity · השמנה · נוער · ילדים · מזון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בשפע ובשפע - השמנת יתר", סמינריון אודות "בשפע ובשפע - השמנת יתר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.