היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין פרסום ברשתות חברתיות באינטרנט לאהדת המותג בקרב הצרכנים

עבודה מס' 069347

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת קיום/אי קיום קשר בין פרסום ברשתות חברתיות באינטרנט לאהדת הצרכן את המותג/ מוצר.

9,307 מילים ,22 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו נבדק תחום זה, שהוא חדש יחסית, של פרסום ברשתות החברתיות באינטרנט. שאלת המחקר הינה: קיום/אי קיום קשר בין פרסום ברשתות חברתיות באינטרנט לאהדת הצרכן את המותג/ מוצר?
בהתאם לשאלה זו, נבדקה מהי יעילותו והשפעתו של פרסום מסוג זה על הקשר בין הצרכן למותג ועל זכירת המותג ע"י הצרכן, מהם יתרונותיו וחסרונותיו של פרסום מסוג זה למפרסם, והאם ניתן לראות בכך תחליף לפרסום המסורתי או לפרסום הרגיל ברשת. בנוסף נבדקה מהי הדרך הנכונה ליצור פרסום שכזה על מנת למקסם את הפוטנציאל הטמון במדיום. הבדיקה התבצעה על אוכלוסיות שונות משמעותיות ברשת: בני- נוער, שהם "דור האינטרנט" והפעילים ביותר ברשתות ובקהילות החברתיות, "מובילי דעה" ברשת ואנשים שהם בעלי קשרים אינטרנטיים - חברתיים רבים מן הממוצע. אבחן מודלים שונים על ההשפעה של פרטים ברשת, ועל ההבדל בהתקבלות אצל הצרכן בין פרסומת אשר מוגדרת כפרסומת ומופיעה ברשת החברתית בה הוא גולש, לבין יצירת שיווק ויראלי ע"י חברים ומובילי דעה ושכנוע ע"י כך.
השערתי בנוגע לשאלה שהצגתי היא: לפרסום ברשתות חברתיות באינטרנט יש פוטנציאל רב ליצור השפעה חיובית על אהדת המותג ויצירת תדמית חיובית אצל הצרכן, זאת בתנאי שהפרסום נעשה בצורה מותאמת ונכונה למדיום זה.
המשתנה הבלתי תלוי: פרסום ברשתות חברתיות באינטרנט (ע"י שיטות שונות: באנרים, מודעות, שיווק ויראלי, השתתפות בפורומים, יצירת תחרויות ברשת וכו'). ערכים: יש/ אין פרסום כזה. משתנה זה יימדד ע"י ההשקעה או אי השקעה בפרסום ברשתות חברתיות באינטרנט מכל סוג שהוא.
המשתנה התלוי: רמת האהדה של הצרכן כלפי המותג (ערכים: גבוהה- בינונית- נמוכה- שלילית/רתיעה). ערכים אלו ימדדו ע"י בדיקות עם הצרכנים הפוטנציאלים, על ידי קבוצות מיקוד וראיונות עומק עם קהל היעד אשר גולש ברשתות חברתיות באינטרנט, והבנה מתוך כך.
שיטות וגישות מחקר: נעשו ע"י מחקר מסוג סקירה ספרותית ומחקר אמפירי. בעבודה זו התבצע שימוש ברקע תיאורטי תוך שימוש במספר מאמרים בתחום הפרסום באינטרנט בכלל, וברשתות חברתיות בפרט, על זוויותיו השונות. הוצגו נתונים תאורטיים לגבי עולם האינטרנט והפרסום בו, ובאופן מפורט על פלטפורמת הפרסום ברשתות החברתיות. לאחר מכן נבדק איך מגיב הצרכן ומה יוצר אצלו אהדה/ רתיעה מפרסומות שכאלו, ולבסוף, כיצד ניתן בהתאם לכך למקסם את הפוטנציאל הפרסומי במדיה זו. לאחר מכן התבצע מחקר אמפירי הכלל שאלון אקראי הבדק את השפעת המדיה החברתית והשפעותיה על הצרכן בכל שלושת שלבי הקניה: השלב המקדים לקניה, שלב הקניה והתנהגות לאחר קניה. באמצעות הסקירה הספרותית והמחקר, התקבלה התשובה לשאלת המחקר.

תוכן העניינים:
1. סקירת ספרות
1.1 סקירה היסטורית, התפתחות הפרסום האלקטרוני
1.2 רשתות חברתיות, דוח מצב
1.3 גישות עכשוויות בפרסום באינטרנט
1.4 הגורמים לאהדת המותג בקרב צרכנים ברשתות חברתיות
1.5 אפקטיביות הפרסום ברשתות החברתיות
2. מבנה המחקר
2.1 מטרות המחקר
2.2 השערות המחקר
2.3 מקורות המידע
2.4 מסגרת הדגימה
2.5 שיטת הדגימה
3. הצגת תוצאות המחקר
4. דיון בתוצאות המחקר
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים

קטע מהעבודה:

גודש וערב רב של פרסומות "תוקפים" את הצרכנים היום, כל יום, כל הזמן (Kelly, Kerr, & Drennan, 2010) תופעה זו איננה מגיעה רק מהמדיות המסורתיות- טלוויזיה, עיתון וכו', אלא גם משיטות כמו שיווק גרילה, קמפיינים ויראליים ברשת, ו"פרסום צרכנים"- כמו בלוגים ואתרים חברתיים. כתוצאה מכך, הצרכנים נעשו העורכים של האינפורמציה בעצמם, וע"י הטכנולוגיה המפותחת הם יכולים להימנע בקלות רבה מצפייה בפרסומות שלא מעניינות אותם.

תגים:

פרסום · רשתות חברתיות · מותג · פייסבוק · אהדת צרכנים · אינטרנט · טוויטר · באנרים · פרסום באינטרנט · פירסומות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין פרסום ברשתות חברתיות באינטרנט לאהדת המותג בקרב הצרכנים ", סמינריון אודות "הקשר בין פרסום ברשתות חברתיות באינטרנט לאהדת המותג בקרב הצרכנים " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.