היישום אינו מחובר לאינטרנט

הערך הכלכלי למערכת ניווט בסמארטפון

עבודה מס' 069339

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת האפשרות להציע את המערכת בתשלום, במקום בחינם.

10,640 מילים ,20 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

Waze הינה אפליקציה חברתית סלולארית המאפשרת לנהגים להשתמש במידע על מצב הכבישים בזמן אמת ולקבוע את מסלול הנסיעה שלהם. השירות כולל מפות המתעדכנות ברציפות תוך התרעות על עומסי תנועה ותאונות, ומידע המציע למשתמשים את הדרך המהירה ביותר להגיע ליעד שלהם. כיום, התוכנה מוצעת חינם ומכילה פרסומות, עקב כך התעוררה השאלה: "אילו WAZE הייתה מוצעת בתשלום למשתמשיה, מה המחיר הסביר אותו המשתמש יהיה מוכן לשלם על מנת לקבל את המידע ולחסוך זמן נסיעה יקר. האם המשתמש יעדיף שימוש בתוכנה חינם בתמורה לפרסומות ברקע או יעדיף לשלם תשלום חודשי קבוע בגרסה ללא פרסומות?"
מטרת העל של הפרויקט הינה לבחון את העדפת המשתמש ואת ערכה הכלכלי של התוכנה בהנחה והתוכנה תהפוך להיות בתשלום.

המחקר בפרויקט נעשה באמצעות שאלון אשר מכיל 49 שאלות. התוצאות נותחו על סמך 78 שאלונים מלאים. השאלון בחן מהי מגמת השימוש של המשתמשים בתוכנות הניווט, אם מרבית המשתמשים מעדיפים תוכנות ניווט חינמיות או בתשלום. בנוסף, נבחן קהל היעד העיקרי ומהי מגמת השימוש בתוכנת ה-Waze. הנתונים נבדקו ואומתו סטטיסטית באמצעות תוכנת ה-SPSS תוך מיון השאלות לתתי-הנושאים שנבחנו בהתאם לשאלת המחקר ולהשערות המחקר.

תוכן עניינים:
1. מבוא
מבוא כללי
רקע על WAZE
מטרות הפרויקט
ערך מוסף
2. סקר ספרות
מערכות הניווט במכשירים הסלולאריים
מערכות ניווט הקיימות בישראל
דמי מנוי חודשיים או פרסום סלולארי חינמי
תוכנת הניווט החינמית Waze
3. כלים ושיטת העבודה
שאלת המחקר
השערות
מודל ה-S.W.O.T
מודל ה-P.E.S.T
כלי המחקר
אוכלוסיית המחקר
שיטה
4. תוצאות ודיון בממצאים
תוכנית ניווט חינמית או בתשלום
תכונות חשובות בתוכנת ניווט
אהבה או סלידה מפרסומות
עדכונים שוטפים מול פרסומות כלליות
ערך כלכלי לתוכנת WAZE
5. סיכום ומסקנות
רשימת מקורות
נספחים

קטע מהעבודה:

שירותי הניווט הסלולאריים של חברת Telmap מוצעים תמורת תשלום דמי שימוש חודשיים, כאשר תמורתם מקבל המשתמש מגוון שירותים נוספים מלבד שירותי הניווט וביניהם, עדכוני תנועה על המפה, שימושים בנגן המוזיקה במקביל לשירותי הניווט, מאגר נקודות עניין של דפי זהב, תמיכה במגוון שפות והיכולת למצוא את המקום גם כאשר אין קליטת לוויני GPS (פלאפון: www.pelephone.co.il/).

תגים:

ניהול טכנולוגיה · WAZE · ניווט · שירותי חינם · פרסומות · מודל כלכלי · אפליקציה · אפליקציות · יזמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הערך הכלכלי למערכת ניווט בסמארטפון", סמינריון אודות "הערך הכלכלי למערכת ניווט בסמארטפון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.