היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום למגזר החרדי

עבודה מס' 069292

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מס' מקורות בנושא (במסגרת קורס "כתיבה אקדמית")

1,337 מילים ,17 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

החברות הגדולות במשק - במיוחד בתחום המזון ומוצרי הבית - משקיעות בשנים האחרונות משאבים גדולים לפרסום במגזר החרדי. לשם כך מעוצבות מודעות המשדרות מסרים שאמורים לקסום במיוחד לקהל החרדי. כך, למשל, בפרסום מוצרי המזון מדגישים מאוד את ההכשר למהדרין של המוצר (כמו זה של "תנובה"). חלב רוויון של "תנובה", למשל, שווק לקהל החרדי עם הסיסמה היידישיסטית: "רוויון - א געזונטע רעיון". חברת "עלית" הגדילה לעשות כשקראה לכל המוצרים שלה המיועדים למגזר החרדי בשם חדש: "מגדים", והלוגו קיבל עיצוב מסורתי. אותו חטיף שוקולד שהקהל החילוני מכיר תחת המותג "עלית", יימכר אפוא לקהל החרדי כ"מגדים". חברת סיגריות אחת פירסמה את הסיגריה שלה, במודעה שבה נראית הסיגריה ליד שולחן עם ספרי-קודש, והכותרת אומרת: "לשפתי חכמים". הכותרת, שוודאי נוסחה על-ידי קופירייטר דתי, מחניפה לאוזן החרדית בכך שהיא מפגינה בקיאות בעולם האסוציאציות החרדי. "שפתי חכמים" הוא שם של פירוש ידוע לרש"י. (שלג, 1998)

קטע מהעבודה:

הקהילה החרדית בישראל מונה, על פי הערכות, כ-600 אלף נפש, כשליש חסידים, כשליש ליטאים, וכשליש ספרדים. חלוקה זו היא משמעותית למחקר, כיוון ששלוש תת-הקהילות נבדלות זו מזו באופנים רבים (לבוש, מנהגים, מוסדות פוליטיים, מוסדות חינוכיים, משפטיים, תקשורתיים ועוד), שבאים לידי ביטוי בחצרות ובזרמים שונים (גרילק, 2002; פרידמן, 1991; אילן, 2000).

תגים:

דתיים · פרסומות · פירסומות · עיתונות · החברה החרדית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום למגזר החרדי", סמינריון אודות "פרסום למגזר החרדי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.