היישום אינו מחובר לאינטרנט

נשים גברים וסיקור ספורט באינטרנט

עבודה מס' 069156

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הבדלים בין אופן הסיקור בכתבות עיתונאיות באינטרנט, בין ייצוג גברים ונשים בכדורגל.

2,714 מילים ,8 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

הספורט נחשב לעולם ומלואו, מכשיר לפיתוח כישורי חיים כמו מצוינות, השגיות, מוטיבציה, עמידה באתגרים, פיתוח מיומנות חברתית, פיתוח ביטחון עצמי, מימוש פוטנציאל וכדומה (ניר טור, 2007). עבודה זו תיבחן הבדלים בין אופן הסיקור בכתבות עיתונאיות באינטרנט, כאשר מוקד המחקר הוא ייצוג גברים ונשים בתחום הכדורגל, הסיבה לבחירה בנושא זה נקשרת לטענות כשל ניר טור (2007), אשר לפיהן מעמדה של האישה בספורט הישראלי רחוק מרחק רב ממעמדם של הגברים. יש לציין כי על פי המידע שיוצג בעבודה הנוכחית יש ריבוי של גברים לעומת נשים בכל תחום ספורט שניבחן על ידי מנהל הספורט, לכן בחינת הכתבות מנסה לזהות האם האופן בו התקשורת מסקרת את הספורטאים והספורטאיות בתחום הכדורגל הינו סטריאוטיפי ומרחיק את הציבור מהכדורגל הנשי.

עבודה זו בחנה באמצעות מאמרים וכתבות אינטרנט שרובם גם פורסמו בעיתונות הכתובה המודפסת, את סיקור קבוצת הנשים וקבוצת הגברים בתחום הכדורגל, כאשר למרות מספר דומה של תוצאות חיפוש באינטרנט התגלה קושי למצוא כתבות תוכן המתייחסות לנשים בכדורגל. גם כאשר נמצאו כתבות הם ביטאו את ההבדלים בין המינים ואת יחס התקשורת לכל קבוצה בתחום ספורט זה, כאשר ניתן להניח כי גם בתחומי ספורט אחרים בהם יש רוב גברי קיימים הבדלים באופן בסיקור.

הערת מערכת: בעבודה אין פירוט ביבליוגרפי של הכתבות.

קטע מהעבודה:

כניסה לאתר של העיתון "עניין מרכזי" העוסק במגוון תחומים וביניהם קיים מדור ספורט אינטרנטי, מלמדת על ההבדלים בין הסיקור הקבוע של הכדורגל הגברי לעומת הצורך להשקיע חיפוש נרחב בכדי למצוא כתבות על כדורגל נשי. כבר בעמוד הראשון של מדור הספורט בתאריך 07.08.2009 מופיעות כתבות שעניינן כדורגל גברי כגון: "הליגה האירופאית: בני יהודה בשלב הבא, מכבי נתניה הושפלה", "מכה ליונייטד: השוער ואן דאר סאר נותח ויעדר חודשיים", בנוסף ניתן למצוא כתבות העוסקות בענפי ספורט נוספים ללא אזכור של ספורט נשי. ישנה כתבה אחת בעמוד השער העוסקת בנשים, אך לא בהיבט ספורטיבי אלא תחת הכותרת "נערת הליווי חזרה בה ושחקני הפועל תל אביב שוחררו מעצרם בשוודיה".

תגים:

כדורגל · ספורט · נשים · שוויון מדגרי · ייצוג · תקשורת · שוויון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "נשים גברים וסיקור ספורט באינטרנט", סמינריון אודות "נשים גברים וסיקור ספורט באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.