היישום אינו מחובר לאינטרנט

בניית שאלון למחקר בנושא חוללות עצמית ואופטימיות

עבודה מס' 069139

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תיאורטית והסבר על אופן בניית השאלון.

3,838 מילים ,14 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

הסטודנטים באונ' ת"א, כמו יתר האוכלוסייה האנושית, מאופיינים בשלל תכונות אישיותיות המבדילות אותם האחד מהשני בהתנהגותם וביכולותיהם, כמו גם מהוות בסיס לדמיון משותף וייתכן ותורמות לסוג החוויה האוניברסיטאית אליה נחשף כל סטודנט וסטודנט. מספר מאפיינים אישיותיים מעין אלה, המצויים ברשותו של כל אדם, ברמה כזו או אחרת, נכללים תחת קטגוריית "ההון הפסיכולוגי" (Psychological Capital), אשר מוגדר, לפי הפסיכולוג מרטין זליגמן ((Seligman, 1998, אבי גישת הפסיכולוגיה החיובית, כמצבו הפסיכולוגי וההתפתחותי של הפרט ומאופיין על ידי ארבעה מדדים: חוללות עצמית, אופטימיות, תקווה וגמישות.
שניים ממדדים אלה- חוללות עצמית ואופטימיות, ייבחנו בעבודת מחקר זו, במטרה לבדוק את סוגיית המתאם ביניהם, וזאת בקרב אוכלוסיית הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב.

תוכן עניינים:
סקירת ספרות ובדיקת תוקף נראה
אוכלוסיית המחקר
מערך הדגימה וגודל המדגם
שיטת איסוף נתוני הסקר
שאלות מסקרים קודמים
השאלון
בניית השאלון
ביבליוגרפיה
נספח-שאלון המחקר

הערת מערכת: המחקר לא בוצע בפועל והעבודה אינה כוללת תוצאות.

קטע מהעבודה:

מושג "החוללות העצמית" (Self Efficacy) מופיע לראשונה בתור מרכיב מרכזי בתיאורית הלמידה החברתית של בנדורה (Bandura, 1977) ומשמש כחוליה בשרשרת משתנים, המסבירים הבדלים בין אישיים בקשר בין יכולת להתנהגות בתיאוריות ההנעה והציפיות. לפי בנדורה, חוללות עצמית משמעה "אמונותיו של האדם באשר ליכולתו לבצע בהצלחה את ההתנהגויות הנדרשות על מנת להשיג תוצאות במצב מסוים" (P. 14).

תגים:

חוללות עצמית · אופטימיות · סקר · מדגם · מתאם · שיטות מחקר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בניית שאלון למחקר בנושא חוללות עצמית ואופטימיות", סמינריון אודות "בניית שאלון למחקר בנושא חוללות עצמית ואופטימיות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.