היישום אינו מחובר לאינטרנט

סוגיות מגדריות (תרגיל)

עבודה מס' 069122

מחיר: 102.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בסוגיות מגדריות העולות מן המאמר "יופי, בנות" מאת אבירמה גולן.

3,557 מילים ,7 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בקריאת המאמר "יופי בנות" של אבירמה גולן (ראה נספח) ניתן לזהות מספר בעיות חברתיות הקשורות בהיבטים מגדריים המצויים בחברה הישראלית. הבעיות תוצגנה בצורה של חלוקה לדמות בסיפור ולבעיות המזוהות עמה.

קטע מהעבודה:

ראשית כל נתחיל לסקור את דמותה של האימא המכונה במאמר בתור ר': מדובר באם חד-הורית שבעלה זנח אותה ואת ארבעת ילדיה אשר נמצאים מעתה תחת חסותה הבלעדית, היא עובדת בתור חדרנית בחצי משרה ומשתכרת מכך ב- 1200 ש"ח לחודש, המאמר מציג תירוץ למצב התיירות הכושל בארץ האמור להחזיק כביכול כטיעון רציני שעמו אמורה ר' לכלכל את ביתה.

תגים:

פמיניזם · נשיות · תקשורת · יסודות · כללי · הוקס · יזראלי · הרצוג · פרידן · בטי · ששון · לוי · ברקוביץ · ניצה · בנימין · מיכל · רום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוגיות מגדריות (תרגיל)", סמינריון אודות "סוגיות מגדריות (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.