היישום אינו מחובר לאינטרנט

סוגיות אסטרטגיות - ניתוח המלחמה האמריקאית השניה בעיראק (תרגיל)

עבודה מס' 065333

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המלחמה האמריקאית האחרונה בעירק בהתייחס לנושאים הבאים: ציר הרשע, הרתעה קונבנציונלית, מלחמה אסימטרית, תמרון ואש, טרור וגרילה, נשק בלתי קונבנציונלי (פיתוח והצטיידות, אמנות, פיקוח והרתעה)

1,402 מילים ,2004

תקציר העבודה:

העבודה נכתבה על סמך אסופת מאמרים מתוך הספר - "לאחר המלחמה בעיראק" שנערך על ידי שי פלדמן ומשה גרונדמן, תל-אביב : משרד הביטחון - ההוצאה לאור, תשס"ד 2004

המאמרים בהם השתמשתי בכתיבת העבודה:
המהפכה בעניינים צבאיים וגילוייה במלחמה בעיראק/ יצחק בן ישראל
מדיניות החוץ והביטחון של ממשל בוש בפרספקטיבה היסטורית/ אברהם בן צבי
גישתה של ארה"ב לבקרת נשק/ אמילי ב' לנדאו
המערכה נגד הטרור הבינלאומי/ יורם שוויצר
המאזן האסטרטגי במזרח התיכון/ שלמה ברום
תיאוריות אסטרטגיות ומימושן: המלחמה בעיראק כמקרה בוחן/ יאיר עברון
הנשק להשמדת המונים שבידי עיראק/ אפרים אסכולאי

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

א. ציר הרשע
חטיפת מטוסי הנוסעים האמריקאים ב-11 בספטמבר והתרסקותם על יעדים הידועים כסמליה של ארה"ב, נפילת מגדלי הסחר העולמי ומותם של אלפי אנשים הגדירו מחדש את המקור לאיום על בטחונה של ארה"ב - משטרים רודניים התומכים בטרור או החותרים להשגת נשק להשמדת המונים.
המאבק בטרור הבינלאומי נתפס בעיני ממשל בוש כמאבק בין התומכים במדיניות ארה"ב נגד הטרור לבין מתנגדיה, והוא כינס את מי שנתפסו כיריביה העיקריים של ארה"ב תחת ההגדרה "ציר הרשע". ניסוח זה שילב בין הצורך להאבק בטרור הבינלאומי לבין ההכרח להאבק בתפוצת הנשק הבלתי קונבנציונלי וביטא חשש כי נשק כזה ימסר מידיהן של "מדינות בריוניות" תומכות טרור לידיהם של ארגוני טרור. בינואר 2003 בנאום על "מצב האומה" הדגיש הנשיא בוש את תמיכתו בנקיטת אסטרטגיות שונות לאיומים שונים כדי להתמודד עם שלוש המדינות אותן הגדיר כמדינות "ציר הרשע" - עיראק, איראן וצפון קוריאה.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוגיות אסטרטגיות - ניתוח המלחמה האמריקאית השניה בעיראק (תרגיל)", סמינריון אודות "סוגיות אסטרטגיות - ניתוח המלחמה האמריקאית השניה בעיראק (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.