היישום אינו מחובר לאינטרנט

קהילות וירטואליות

עבודה מס' 069103

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח האתר 4girls.co.il.

11,135 מילים ,34 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

קהילות וירטואליות הינן דבר חדש יחסית בעידן שלנו, הן מאגדות לתוכן קבוצה של אנשים שלרוב יש להם תחומי עניין משותפים. הקהילות הוירטואליות הולכות ומתרבות עם השנים עקב הצלחתן ובעקבות כך גם מפתחות את גורמי המשיכה ויוצרות נוחות לגולשיהן- מפתיחת קהילות בנושאים המעניינים את הגולשים ועד יצירת צ'ט ושיחות וידיאו. במחקרי איעזר בשתי גישות המנוגדות זו לזו בבחינת האתר 4girls: האחת רואה בקהילה הוירטואלית כמנתקת והשניה כמחברת לקהילה האמיתית.

שאלת המחקר: האם אתר האינטרנט www.4girls.co.il יכול להחליף את החברה האמיתית של הגולשות, בעודו מהווה עבורן קהילה וירטואלית ומהם הגורמים באתר המשפיעים עליהן?

אבקש לערוך ניתוח תוכן באתר 4girls. אתייחס במהלך הניתוח לפינות מסוימות המצויות באתר כמו- בן היום, משחקים, ייעוץ ועוד. אבחן את השימוש שהבנות עושות בנישות אלה ואבדוק היכן הן נוהגות לבקר לעיתים קרובות יותר.
כדי לבחון את התהליכים מזווית נוספת איעזר בכלי מחקר מסוג ראיון. הראיון הנבחר הוא ראיון עומק חצי מובנה, הכולל מספר מצומצם של שאלות פתוחות.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע תיאורטי:
-הקצבת זמן ופנאי
-חברה ופנאי
-האינטרנט ותכונותיו
-קהילות וירטואליות:
* הקהילה והקהילה הוירטואלית
* סיבות הגולשים לחבור לקהילה וירטואלית
* קהילה וירטואלית בישראל
מתודולוגיה:
ניתוח:
ניתוח תוכן
ראיונות
גישת השימושים והסיפוקים
האתר כנשא תרבות

דיון וממצאים
ביבליוגרפיה
נספח 1

קטע מהעבודה:

"פנאי הוא חלק מזמן האדם החופשי ובו הוא יכול לעשות כרצונו". "מעשיו של אדם בשעות הפנאי יכולים להתבטא בתחום הנפשי, השכלי, החברתי או הגופני, יכולים להיות אקטיביים או פסיביים" (פ. חביב, 1988). בספרות קיימות דרכים רבות להגדרת "פנאי", כל דרך משקפת פרשנות שונה לאותה המילה. דב רפל במאמרו "הרהורים על הפנאי" (1992) מציין כי ההגדרות של מושג הפנאי אינן כוללות את מהותו של הפנאי ומטשטשות את המושג, בהשמיטן ממנו את המרכיב העיקרי - האדם. החברה הפרימיטיבית לא ידעה את מושג הפנאי, גם אם הייתה למעשה משופעת בפנאי. התנאים הרוחניים לעליית מושג הפנאי נוצרו לראשונה בחברה היוונית הקלאסית. "אידיאל הפנאי היווני" (דה גראסיה, 1962).

תגים:

קהילה · פנאי · פורומים · אינטרנט · פייסבוק · מתבגרות · נוער · נערות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קהילות וירטואליות", סמינריון אודות "קהילות וירטואליות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.