היישום אינו מחובר לאינטרנט

שביעות רצון מעבודה

עבודה מס' 069067

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר אמפירי בנושא שביעות רצון מעבודה במדינת ישראל, המתבסס על סקר כח אדם מאתר "share".

5,742 מילים ,12 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בחרנו להתמקד במדידת שביעות הרצון מעבודה ובחינת הגורמים לו.
תחילה, בוצעה סקירת ספרות בעניין, הצגנו מחקרים שונים לעניין מדידת שביעות רצון כללית ושביעות רצון מעבודה בפרט וכן בחנו בנפרד כל גורם שמשפיע על שביעות הרצון מעבודה. כמו כן, הובאו מספר תיאוריות לנושא זה כגון תיאוריית הצרכים של מאסלו ותיאוריית שני הגורמים של הרצברג.
לאחר מכן, ניתן הסבר מפורט על המחקר שביצענו, מחקר שכלל 754 תצפיות שנלקחו מתוך הסקר החברתי של SHARE. המחקר בוצע על ידי הרצת רגרסיות בתוכנת STATA וכלל כ- 30 משתנים שהיוו את הגורמים לשביעות הרצון. (פלטי התוכנה עצמם אינם מצורפים לעבודה).

תוכן עניינים:
מבוא
תקציר מנהלים
חלק א' - סקירת ספרות
*שביעות רצון כללית
*שביעות רצון מעבודה
חלק ב' מחקר אמפירי
*בסיס הנתונים
*השערות ושיטת מחקר
*הגדרת המשתנים
*ציפיות וניתוח ממצאים
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ישנן דרכים רבות להגדיר שביעות רצון, למשל הכלכלן Sen(1985), תיאר שביעות רצון להלן: פרט יכול להיות שבע רצון מחייו מבלי להגשים את רצונותיו (מגבלות תרבות), ופרט אחר יכול לקבל את כל מה שהוא רוצה בחיים מבלי להיות באמת מאושר (בגלל בעיות פסיכולוגיות), פרט אחר יכול להיות מאושר אך לא בן אדם חופשי (בגלל נורמות חברתיות) ופרט אחר יכול להיות מאוד חופשי אבל מבלי שהשיג דבר מה בחייו (בגלל חוסר ביטחון עצמי, משמעת נמוכה וכו').

תגים:

כלכלה · אבטלה · כלכלת ישראל · סקר כח אדם · שביעות רצון · עבודה · הנעה · מוטיבציה · יחסי עבודה · סביבת עבודה · השכלה · מין

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שביעות רצון מעבודה", סמינריון אודות "שביעות רצון מעבודה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.