היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח פיננסי לקבוצת שופרסל 2009-2011

עבודה מס' 068941

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פיננסי של הקבוצה הקמעונאית שופרסל בשנים 2009 ועד לרבעון הראשון של 2011.

4,319 מילים ,6 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

* העבודה מציגה נתונים ומנתחת פיננסית את חברת שופרסל בע"מ לשנים 2009-2010 ואת הרבעון הראשון של 2011. שופרסל בע"מ, המהווה חלק מקונצרן שופרסל ותאגידים מאוחדים - הוקמה בשנת 1957 ועוסקת בתחום הקמעונאות (99%) והנדל"ן המניב (1%).
* שופרסל הינה חברה ותיקה ויציבה לאורך השנים אשר עברה התפתחויות רבות והשכילה להתאים את עצמה לקהל הישראלי ולהוביל תרבות של צרכנות. כיום הרשת מפעילה מספר סוגים שונים של סופרים לצרכן הישראלי תוך התאמה מיטבית להעדפות הצרכן ובכך מצליחה להוביל לרווחים גבוהים לאורך השנים. שופרסל היא בעלת רשת הסופרמרקטים הגדולה והמובילה בישראל מבחינת היקף מכירות ומפעילה כיום 248 חנויות.
* רשת הרבוע הכחול (אלון החזקות) מהווה את התחרות העיקרית לרשת שופרסל ונכון לרבעון הראשון של השנה עקפה ברווח הנקי את שופרסל.(כ-62 מיליון ש"ח) לעומת 61 מיליון ש"ח לשופרסל.
* בהשוואת שנת 2009 ל-2010 נראה כי שופרסל הגדילה את הרווחיות בכ-4% שנבעו בעיקר מהוספת סניפים נוספים של הרשת, אולם הוצאות המימון והשקעה גם עלו במידה ניכרת הנובעות בעיקר מעלייה בהנפקת אג"חים בשנת 2010.
* שופרסל ביחס למתחרות נהנית מעלייה גבוהה יותר בתשואה על הון העצמי שופרסל, דבר המאפשר אפשרות קלה יותר למציאת מימון לטווח ארוך.
* הרשת ב2010 הראתה עלייה בנזילות החברה - מעיד על יכולת טובה של שופרסל בהתמודדות עם משברים לטווח הקצר ב-2010 לעומת 2009: גידול בהון החוזר החיובי, ביחס השוטף וביחס המהיר.
* יעילות הרשת כמו כן הראתה מגמה חיובית במעבר השנה - עלייה במחזורי הגבייה ולקוחות ומחזור מלאי גבוה, שמצביע על יעילות בניהול המלאי.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
חלק א' תיאור החברה וסביבתה העסקית
חלק ב' - ניתוח פיננסי
חלק ג' - הערכת שווי
מקורות
נספחים

קטע מהעבודה:

עיקרי השינויים:
ההכנסות עלו בכ-1% בהשוואה בין הרבעונים.
עלויות המכירה והוצאות הניהול ירדו בכ-12 מיליון בעיקר בעקבות צמצום כוח אדם.
הוצאות השיווק ברבעון הראשון של 2011 עלו ב37 מיליון בעיקר בשל תחרות עם המתחרים.
הוצאות המימון גדלו בשל עליית המדד,וגידול החוב בעקבות גיוס אג"חים.
הרווח לרבעון הראשון 2011 ירד ל61 לעומת 71 בתקופה המקבילה בעיקר בשל הוצאות המימון והשיווק.

תגים:

ניתוח פיננסי · שופרסל · הערכת שווי · יעילות · נזילות · רשתות שיווק · רשתות שווק · מזון · קמעונאות · קמעונאי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח פיננסי לקבוצת שופרסל 2009-2011", סמינריון אודות "ניתוח פיננסי לקבוצת שופרסל 2009-2011" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.