היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח סביבה שיווקית לחברת "שופרסל"

עבודה מס' 069179

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצהרת הייעוד והפילוסופיה המנחה של החברה, ניתוח SWOT, ניתוח האסטרגיות השיווקיות.

2,349 מילים ,8 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

לרשת שופרסל כרשת הקמעונאית הגדולה בישראל ולאור התפתחות ענף המזון בישראל, מתחרים רבים כגון: רשת הרבוע הכחול, חצי חינם, רמי לוי שיווק השקמה, כמעט חינם, טיב טעם וקו אופ ישראל. רשתות וחנויות אלה הולכות ומתפתחות עובדה שמחייבת את רשת שופרסל, להיות קשובה וערה לשינויים בסביבה ולהתאים את סניפי הרשת בהתאמה לשינויים הללו.

העבודה כוללת:
רקע כללי; הצהרת הייעוד ופילוסופיה מנחה; ניתוח סביבה לפי מודל SWOT; מודל בוסטון;
תוכנית אסטרטגית שיווקית; תמהיל השיווק מודל ארבעת ה- P; מודל אנסוף.

קטע מהעבודה:

שופרסל כרשת הקמעונאית הגדולה בישראל התחייבה בתוכנית האסטרטגית למובילות וחדשנות כפי שציינתי לעיל. למרות הפריסה הארצית הרחבה, שופרסל אינה מתעלמת מהשינויים המתרחשים חדשות לבקרים בסביבת ענף המזון הקמעונאי ומנסה לתת מענה לקהל לקוחותיה.

תגים:

סביבה שיווקית · ניתוח SWOT · מיצוב · בידול · כיסוי השוק · רשת קמעונאית · היפר נטו · קלאב מרקט · היפר שוק · ברכת רחל · מודל בוסטון · מתחרים · סופרמרקט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח סביבה שיווקית לחברת "שופרסל"", סמינריון אודות "ניתוח סביבה שיווקית לחברת "שופרסל"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.