היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח סביבה שיווקית- רשת מלונות ישרוטל (תרגיל)

עבודה מס' 066574

מחיר: 107.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח סביבת המאקרו, סביבת המיקרו וניתוח swot של רשת ישרוטל בארץ

1,192 מילים ,4 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

רשת ישרוטל הכוללת כיום כ-12 בתי מלון בפריסה ארצית, מהווה נתח גדול מהשוק במספר הלינות בארץ. בחרנו לנתח את הסביבה השיווקית של הרשת מהיבטי הסביבה החיצונית: היבט פוליטי, כלכלי, עונתיות, טכנולוגיה וכדומה. היבטים אשר משפיעים על על הפירמה ללא קשר להתנהלותה, לעומת סביבה הפנימית אשר נתונה בידי האירגון ונקבעת בעקבות צעדיה: יתרונות תחרותיים, מקורות, תשתית ופריסה, גורמי תיווך שיווקיים, פריסה ותשתית וכיוצא בזה.
את ניתוח סביבת המיקרו וסביבת המאקרו סיכמנו יחד לניתוח ה- swot המסכם למעשה את ניתוח הסביבה השיווקית של האירגון.

תוכן עניינים:
ניתוח מיקרו
ניתוח מאקרו
ניתוח SOWT
מקורות

קטע מהעבודה:

ניתוח סביבה פנימית
תשתית ופריסה -סיפורה של רשת ישרוטל מתחיל בלב עיר כמעט שוממה. אילת שמה. לפני כ - 20 שנה הגשים דיוויד לואיס, היזם והבעלים של רשת מלונות ישרוטל, חלום ישן והקים בעיר מלון 5 כוכבים מפואר וייחודי - מלון " ישרוטל המלך שלמה". בכך שינה מר לואיס כליל את מפת התיירות של אילת והציב את אבן הפינה להפיכתה למוקד הנופש המרכזי בישראל.

תגים:

סביבה · שיווקית · סביבת · מאקרו · סביבת · מיקרו · swot

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח סביבה שיווקית- רשת מלונות ישרוטל (תרגיל)", סמינריון אודות "ניתוח סביבה שיווקית- רשת מלונות ישרוטל (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.