היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח אסטרטגיה שיווקית לרשת מלונות דן

עבודה מס' 071112

מחיר: 99.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח האסטרטגיה השיווקית של רשת מלונות דן בע"מ בהתבסס על הדוחות הכספיים של החברה, פרסומי מידע ממשלתיים ודוגמאות מהתקשורת.

4,762 מילים ,20 מקורות ,2023

תקציר העבודה:

העבודה בוחנת ומנתחת את האסטרטגיה השיווקית של חברת מלונות דן תוך התייחסות לפילוח קהל היעד ויעילות הפילוח, רמת המעורבות של הלקוחות על פי מודל ASSAEL, המלצה על אסטרטגיית צמיחה בהתאם למודל ANSOFF, ניתוח SWOT תוך התייחסות למצבי "בטן" ו"מנוף" והניתוח אסטרטגיית המיצוב של החברה תוך שימוש במושגים דימיון ושוני.

תוכן העניינים:
הקדמה
1. ניתוח רמת הפילוח ובסיסי הפילוח של החברה; בדיקת מידת יעילות הפילוח לפי כל התבחינים לפילוח יעיל; ומסקנה אודות מידת יעילות הפילוח
2. רמת המעורבות של מוצרי החברה עבור הלקוחות לאור מידת הסיכון הנתפס של מוצרי/שירותי החברה; ניתוח בסיסי ומידת הבידול מהמתחרים ויישום דפוסי הקניה הרלוונטי של הלקוחות, לפי מודל ASSAEL.
3. המלצה על אסטרטגיית צמיחה, יישום מודל ANSOFF, והמשמעויות של המלצה זו.
ניתוח SWOT לחברה וסביבתה ומסקנות, תוך כדי התייחסות גם למצבי "בטן" ו"מנוף".
ניתוח והגדרת אסטרטגיית המיצוב של החברה, תוך התייחסות למושגים שוני ודמיון.
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הרשת פונה לכלל ציבור הנופשים אך משתמשת באסטרטגיית שיווק, בדרכי שיווק ובאמצעים כמו מבצעים וחידושים, בהתאם לפילוחים השונים. לכן ניתן לקבוע כי היא משתמשת בשיווק לפלחים. כפי שהסברנו בעבודת אמצע הטרימסטר, רשת המלונות נדרשת למקסם פונקציה פשוטה מנקודת המבט של הלקוח, יוקרה מול מחיר. הרשת מגדירה את עצמה כרשת יוקרה ומנסה לבדל את עצמה מהמתחרים, אולם בסופו של דבר פונה לקהל מגוון למדי, ולא משאירה אף אחד מאחור, כלומר הרשת פונה ללקוחות בגישת "יש לנו משהו בשביל כל אחד". פילוחים אלו עוזרים לחברה להציע שירותים המתואמים לפלחי הלקוחות השונים, הן בסוג השירות והן בתמחור, במטרה להעניק להם את החוויה הטובה ביותר בהתאם למאפיינים שלהם ולהעדפותיהם. לדעתנו, החברה משתמשת בהתמחות בררנית, כלומר, בחירת מספר פלחים כשכל אחד מהם אטרקטיבי ומתאים כשהוא לעצמו. ניתן ללמוד זאת על ידי העובדה שהרשת מציעה מוצרים דומים (מלונות, חדרים) במספר רמות מחירים במטרה להתמקד במספר פלחים ולהציע להם שירות ומחיר מתואמים. בסיסי הפילוח בהם משתמשת החברה לפילוח הלקוחות הם על פי רוב הבאים:

תגים:

שיווק · אסטרטגיה · מנהל עסקים · ניהול השיווק · מלונאות · מלונות · נופש · פנאי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח אסטרטגיה שיווקית לרשת מלונות דן", סמינריון אודות "ניתוח אסטרטגיה שיווקית לרשת מלונות דן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.