היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנון סקר על הרגלי קריאה של ילדים

עבודה מס' 068751

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנון סקר בנושא הרגלי קריאה להנאה בקרב אוכלוסית ילדים בב"ס יסודי

3,998 מילים ,21 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

סקר זה בודק את כמות הקריאה להנאה בקרב ילדי בית הספר היסודי כיום, את העדפות הקריאה שלהם ואת המקורות העומדים לרשותם להשגת ספרים לקריאה בגילים שונים, בהבדלי מין ובבתי ספר בעלי מעמד סוציו-אקונומי שונה.

העבודה כוללת: ניסוח שאלות מחקר והשערות מחקר, הגדרת המשתנים ושיקולים מנחים בבניית השאלון, שיטה לביצוע סקר מקדים, שיטת הדגימה, שיטת איסוף הנתונים,מאפיינים בשאלון שעלולים לגרום לטעויות תשובה ולטעויות אי תשובה, מדדי סטטיסטיקה ובדיקת השערות מוצעים לעיבוד הנתונים, פתרון לבעיות שהועלו בניסוח השאלון.

הערת מערכת: לחלק מן המקורות אין פירוט ביבליוגרפי. כל המאמרים הם מתוך מקראה של הקורס "עיונים בסקרים ובמשאלי דעת קהל" לתואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה.

קטע מהעבודה:

שיטת הדגימה אשר בה כדאי להשתמש בסקר זה היא דגימה הסתברותית.
השיקולים המנחים אותי הם:
אוכלוסיית המחקר: תלמידים בבתי הספר היסודיים בכתות ג' ו-ו' בעיר חיפה.
מאפייני האוכלוסייה: גילם הצעיר של הנבדקים, חוסר היכרותם המוחלט עם סקרים ושאלונים (סטרוב, "בעיית הסירוב בראיונות טלפוניים") מצריך מתן הדרכה וסיוע בעת מילוי השאלון (פ.א.פ). מאפיין נוסף הוא פיזורם הגיאוגרפי בעיר חיפה.
בהנחה שמספר התלמידים הוא גדול ובשל עלויות גבוהות של מפקד, עדיף לבצע דגימה.

תגים:

תכנון סקר · דפוס התנהגות · עיונים בסקרים · השערות מחקר · מחקר אמפירי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנון סקר על הרגלי קריאה של ילדים", סמינריון אודות "תכנון סקר על הרגלי קריאה של ילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.