היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח מערכת תגמולים

עבודה מס' 068731

מחיר: 235.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מערכת התגמולים בחברת היי-טק.

3,944 מילים ,7 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא לנתח את מערכת התגמולים בחברת היי-טק מובילה בישראל.
העבודה תסקור את שיטות התגמול הנפוצות בחברה, יתרונותיהן וחסרונותיהן לפי אבחנה לקבוצות עובדים שונות. תיבחן מידת ההתאמה של התגמולים לסביבה העסקית ולאסטרטגיה הארגונית. כמו כן יוצגו יעדי מערכת התגמולים הארגונית והאסטרטגיות להשגת יעדים אלו והכלים למימושם. בהמשך יוצג ניתוח ביקורתי לגבי סוגיות ביקורתיות ביחס לאסטרטגיית התגמולים ואופן יישומה הלכה למעשה ובהתאם לממצאים הביקורתיים תוצגנה סדרת המלצות לשיפור בהתאם לחומר התיאורטי והחומר הנלמד בקורס.
בחלק הסיום יוצג תכנון מערכת תגמולים המבוססת על הוגנות פנימית. בעבודה מושם דגש בבחינת ההוגנות החיצונית, הפנימית והאישית במערכת התגמולים.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
סעיף 1: תיאור הארגון והסביבה
סעיף 2: מערכת התגמולים בארגון
סעיף 3: ביקורת והמלצות על מערכת התגמולים
סעיף 4: תכנון מערכת תגמולים המבוססת על הוגנות פנימית
רשימת ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

התגמול הכספי בחברת SQLINK (Cash Compensation) מורכב משלושה מרכיבים עיקריים:
1. שכר הבסיס (Base): השכר שהארגון קבע לעיסוקים שונים אינו נקבע ע"פ ניתוח עיסוקים מפורט, אלא ע"פ השוק. השכר מבוסס על התפקיד ויש בו תוספת עבור ניסיון, השכלה והערך והתרומה של העובד לארגון .
שכר בסיס של רוב עובדי המטה הוא סטנדרטי ונמצא בהלימה עם השכר המקובל בשוק (ע"פ סקרי שוק מפורסמים וביצוע השוואות למשכורות בארגונים דומים).
שכר הבסיס של מחלקת הגיוס והמכירות של הארגון סטנדרטי גם כן, אך כמות העסקאות שמבוצעות גדול יותר מהממוצע בשוק, יש תנאים רבים שמאפשרים להגדיל את כמות ההצלחות ולכן בצירוף הבונוסים הרכזות ומנהלות המכירות מתוגמלות בשכר מעל הממוצע בשוק.

תגים:

ניהול · תגמול · תגמולים · משאבי אנוש · התנהגות ארגונית · הנעה · מוטיבציה · כסף · בונוסים · אופציות · הטבות · תמריץ · תמריצים · תגמול עובדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח מערכת תגמולים", סמינריון אודות "ניתוח מערכת תגמולים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.