היישום אינו מחובר לאינטרנט

פורנוגרפיה וארוטיקה בתרבות ובספרות

עבודה מס' 068637

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: על נקודת המבט בפורנוגרפיה האודיו-ויזואלית

2,775 מילים ,6 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו תדון בז'אנר יחסית צעיר בפורנוגרפיה האודיו-ויזואלית: פורנו POV (Point Of View). הדיון יעסוק בסובייקטיביות ככלי אודיו-ויזואלי, ביחסיו של הז'אנר עם הקולנוע ההוליוודי הקלאסי, בעמדת הצופה, בקשר של הז'אנר לקולנוע תיעודי ולמשחקי מחשב ובדרך בה ז'אנר זה משקף מנגנונים תרבותיים של יחסי מבט.

תוכן העניינים:
א. POV
ב. עונג חזותי ופורנו POV
ג. מהמסך הגדול למסך הקטן (וממנו למסך המחשב)
ד. היד שמחזיקה את המצלמה
ה. סיכום: המבט הגברי
ו. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

לכאורה, אין לסצנה כזו ולקולנוע ההוליוודי הקלאסי דבר במשותף. באחרון שולטת נורמת אובייקטיביות, לכל הדמויות יש פנים, אין בו הצגה יותר ממרומזת של סקס, ובכלל, במקום לעסוק ברצף פעולות מיני, הוא מכיל עלילה, דיאלוגים ודמויות מורכבות.
אך קריאה חוזרת של המאמר "עונג חזותי וקולנוע נרטיבי" של לורה מאלווי (Mulvey), מראה כי לא רק שטענותיה העיקריות - המופנות כלפי הקולנוע ההוליוודי הקלאסי - נכונות גם לגבי פורנו POV, אלא שז'אנר זה של הפורנוגרפיה הוא סוג של גרסה מזוקקת של הקולנוע ההוליוודי כפי שמנתחת אותו מאלווי.

תגים:

קולנוע · גבריות · סקס · פמיניזם · אסתטיקה · מגדר · מיניות · עונג · טכנולוגיה · פורנוגרפיה · פורנו · פמיניזם · ארוטיקה · גבריות · סקס

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פורנוגרפיה וארוטיקה בתרבות ובספרות", סמינריון אודות "פורנוגרפיה וארוטיקה בתרבות ובספרות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.