היישום אינו מחובר לאינטרנט

ההסדרה חקיקתית של פורנוגרפיה

עבודה מס' 063916

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מבט השוואתי לארה"ב וקנדה תוך בחינת פס"ד המהווים נקודת מפתח בנושא והשוואת הגישה לפס"ד בעניין פלייבוי בישראל.

1,711 מילים ,8 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בגישות בהמ"ש לרגולציה של הפורנוגרפיה תוך בחינת פס"ד אמריקאי קנדי וישראלי. בנוסף העבודה מציגה השוואה בין הגישות השונות והעמדה בו נקט בהמ"ש בישראל באשר לסוגייה.

קטע מהעבודה:

הפורנוגרפיה אוחזת, בצדק, בקרנות מזבח חופש הביטוי והעיסוק, השינוי בתפיסת הפורנוגרפיה צריך להתקיים, אך לא ניתן לבטלה לחלוטין, אלא רק להבינה ולקבוע לה גבולות. העברת הידע וההבנה כי החומר המצולם ומתואר בפורנוגרפיה הוא בדיה, תחסוך הרבה בעיות עתידיות של חוסר הבנה מיני. על פסיקות עתידיות לשים דגש מיוחד ע"כ, שהרי תפקידו של בהמ"ש אינו רק לשקף את החברה אלא גם לעצבה. המיניות האנושית היא חלק מאתנו וטבועה בנו. אל לנו לדחוק אותה לפינה אפלה ואל לנו, באותה המידה, להוזיל אותה ולהחפיץ בנ"א בכלל והאישה בפרט, חופש הביטוי וזכות הקיום של הפורנוגרפיה, אינם מצביעים ע"כ שאנו לא צריכים לעסוק בתופעות השליליות הנגזרות.

מקורות:

נ' זיו גולדמן, "פורנוגרפיה, חופש הביטוי וזכויות נשים", מתוך מעמד האשה בחברה ובמשפט (רדאי שלו ליבן-קובי עורכות) עמ 363-339.

תגים:

ארה · באטלר · הסדרה · חקיקתית · מילר · פורנוגרפיה · פלייבוי · קנדה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ההסדרה חקיקתית של פורנוגרפיה", סמינריון אודות "ההסדרה חקיקתית של פורנוגרפיה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.