היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיון וגיוס עובדים בבנק לאומי

עבודה מס' 068555

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דרכי המיון והגיוס של בנק לאומי.

4,102 מילים ,2010

תקציר העבודה:

קיימים כלי מיון רבים שמטרתם לנבא את מידת ההתאמה של מועמד לתפקיד מסוים, ובכך לצמצם את הסיכוי לטעות בקבלת עובד לא מתאים. כלי המיון השונים נבדלים זה מזה ברמת תוקף הניבוי שלהם ובתחום אותו הם בודקים.
במשך העשורים האחרונים נעשו תהליכי הבחירה וההערכה של מועמדים שיטתיים ואובייקטיביים יותר, וזאת בשל התבססותם על מגוון משולב של טכניקות מיון. ולכן שימוש משולב בסוגים שונים של כלי מיון מאפשר העלאת יכולת הניבוי למידת ההתאמה של מועמד לתפקיד ולהקטין מאוד את הסיכוי לטעות. תהליך מיון נכון צריך לעמוד בכמה תנאים הקשורים זה בזה, שהחשובים בהם הם מהימנות (reliability) ותקפות (validity). כמו כן עליו לעמוד באילוצי החוקיות (legality) כלומר כלי המיון חייבים לעמוד בקנה אחד עם החוק. מהימנות הינה מדד לניקיון מטעויות אקראיות, כלומר, מועמדים עם יכולות דומות יקבלו "ציונים" דומים. תקפות היא המידה שבה המבחן אכן בודק את מה שהוא מתיימר לבדוק, כלומר - עד כמה מבחן מסוים אמנם משקף את רמת הנבחן בתחום המרואיין.
בנק לאומי פונה למרכזי הערכה חיצוניים (חוץ ארגוני), המבצעים את כל תהליך המיון. היתרונות בפניה למרכז הערכה חיצוני הם רבים, ובינם: מומחיות מכונים אלו המעסיקים אנשי מקצוע מנוסים, ריכוזם של כל כלי המיון במרכז אחד כך שתהליך הערכה על שלביו יהיה יעיל הן לארגון המזמין את ההערכה כך שיוכל לקבלה תוך פרק זמן קצר יותר והן למועמד שלא נדרש להטריח עצמו מספר פעמים לצורך מבדקים שונים, והאפשרות לבצע דינאמיקה קבוצתית. החיסרון הוא העלות הגבוהה אותה נדרשים לשלם הארגונים הנעזרים בשירותים אלו.
תהליך המיון של בנק לאומי לבנקאי מתחיל עם איסוף של נתונים על המועמד.

תוכן העניינים:
תיאור הארגון ועיסוקו
מבנה ארגוני של בנק לאומי
מאפייני סביבה
עיסוקים בארגון
ניתוח SWOT לבנק לאומי
גיוס הטלר לבנק לאומי
גיוס בנקאי קמעונאות
שיפור תהליך הגיוס
תהליך מיון
שיטות וכלים מיוניים
שיפור שיטות המיון

קטע מהעבודה:

אסטרטגיית הגיוס הינה זרוע מרכזית בפעילות של משאבי אנוש בארגון ומהווה נדבך חשוב בבניית אסטרטגיית משאבי אנוש הכוללת. בשלבי צמיחה וכן גם בשלבים חלשים אסטרטגיה זו נתונה לשינויים , האסטרטגיה נקבעת על פי מספר פרמטרים המשתנים בין ארגון לארגון כמו סביבה עסקית, היצע במועמדים לענף, עקומות היצע והביקוש בזמן גיוס משפיעות על זמינות העובדים, רמות שכר ועוד.

תגים:

בנק לאומי · חוזקות חולשות · בנקאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיון וגיוס עובדים בבנק לאומי ", סמינריון אודות "מיון וגיוס עובדים בבנק לאומי " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.