היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליך מיון עובדים בחברת היי-טק - סקירת שיטות מיון וניתוח ביקורתי

עבודה מס' 066977

מחיר: 295.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של תהליכי מיון עובדים בחברת היי-טק וניתוח ביקורתי של כלי מיון אלו תוך בחינת התאמתם לחברת היי-טק.

4,835 מילים ,11 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בשני העשורים האחרונים חלו שינויים רבים בשוק העסקי העולמי - מעבר למבנה ארגוני "שטוח", תחרות הולכת וגוברת בשוק, שינויים טכנולוגיים מרחיקי לכת ותהליך גלובליזציה. כל אלו מצריכים שיפור ושכלול של שיטות מיון עובדים. בארגונים מודרניים נדרשים העובדים לדעת לעשות יותר, מסגרות התפקידים יותר גמישות ודינאמיות ועבודה רבה מבוצעת בצוותים. כל זאת, דורש כישורים ותכונות אופי ייחודיות בקרב העובדים (Tempstra,1996).
תהליך המיון בארגונים נועד לאתר את העובדים המתאימים ביותר לאיוש תפקידים בארגון. על פי תיאורית ההסתגלות לעבודה (Dawis & Lofquist, 1969) חשוב לאתר עובד, שיתאים לתפקיד מבחינת יכולותיו, כישוריו (ההכשרות והנתונים האישיים המתאימים למילוי התפקיד) ומאפייני האישיות. עם זאת על פי התיאוריה חשוב לא פחות שהארגון יתאים לעובד, כלומר מכלול תגמולי הארגון צריך לספק את צרכיו האנושיים של העובד. תהליך המיון למעשה מנסה לנבא למי מבין כל המועמדים לתפקיד יש את הסיכוי הגבוה ביותר להצליח בתפקיד ולהשתלב בארגון לתקופת זמן ארוכה.

בעבודה מוצגת סקירה של תהליכי מיון עובדים בחברת היי-טק לרבות ראיונות, מבחני מיון מקובלים (מבחני מצב, מבחני אישיות ואחרים), מרכזי הערכה, נתונים ביוגרפיים, מכתבי המלצה וכלי מיון נוספים.
בהמשך ניתן ניתוח ביקורתי של כלי מיון אלו תוך בחינת התאמתם לחברת היי-טק מובילה במשק ולסיכום מתן המלצות לשיפור תהליך המיון בחברה.

תוכן עניינים:
שיטות מיון עובדים
תיאור הארגון - חברת פרסייס
ביקורת
המלצות ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אוקסר במאמרו "ראיון ארבע השעות" מציע, שהמראיין יגיע מוכן לראיון ויהיה נכון להקדיש לו מספר שעות, שכן רק כך לטענתו נוצרת תקשורת אמיתית שמאפשרת להצליח לזהות את הפוטנציאל האמיתי של המועמד, להכיר אותו לעומק, לאפשר לו להתוודע לאסטרטגית הארגון ולהבין כיצד הוא יוכל לתרום לארגון (Oxer,2000).

תגים:

גיוס עובדים · מיון עובדים · מבחני מיון · מבחני אישיות · היי טק · ניהול · ייעוץ ארגוני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך מיון עובדים בחברת היי-טק - סקירת שיטות מיון וניתוח ביקורתי", סמינריון אודות "תהליך מיון עובדים בחברת היי-טק - סקירת שיטות מיון וניתוח ביקורתי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.