היישום אינו מחובר לאינטרנט

אפקטיביות תהליך מיון עובדים למסלול מקצועי-ניהולי בבנק לאומי

עבודה מס' 066954

מחיר: 295.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת תהליך המיון ובחינת תהליך מיון עובדים בבנק לאומי תוך התמקדות בראיון אישי.

3,465 מילים ,9 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בבחינת אפקטיביות תהליך מיון עובדים למסלול מקצועי-ניהולי בבנק לאומי.
העבודה פותחת בסקירת ספרות על תהליך מיון תוך התמקדות בכלי של ראיון עבודה, הפרמטרים לבחינת תוקף ומהימנות של ראיונות, סוגי הטיות שעלולים להיווצר במהלך ראיונות וכיצד ניתן להפחית הטיות אלו.
בהמשך מוצגת סקירה של תהליך מיון עובדים בבנק לאומי תוך התמקדות בראיון אישי, ניתוח ביקורתי של תהליך המיון והמלצות לשיפור התהליך בהתבסס על הספרות המחקרית בנושא.

תוכן העניינים:
חלק א' - מבוא תיאורטי
חלק ב' - ניתוח תהליך המיון באמצעות ראיון אישי
חלק ג' - סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

בבואנו לבחון את הראיון האישי ככלי אפקטיבי בתהליך המיון של מועמדים למסלול ניהולי בבנק, אנו מבחינים בהבדלים לא מעטים בין התאוריה לפרקטיקה. לא אחת הועלו שאלות בנוגע לטיבו של הראיון האישי ככלי מיון ועד כמה ניתן להתייחס אליו ככלי מהימן ותקף לניבוי הצלחה והתאמה של מועמדים לתפקיד ולארגון. הנטיה הבלתי נמנעת כמעט לסובייקטיביות הטבועה בכלי זה, מהווה את הבעייתיות הרבה ביותר ולכן יש לתת עליה את הדעת בתהליך מיון המועמדים, כפי שבא לידי ביטוי בבנק לאומי.
המשותף לפתרונות שונים שהוצעו על ידי תיאורטיקנים מתחום ניהול משאבי האנוש הוא בהצעה לנסות ככל שניתן להפוך את הראיון האישי לכלי שניתן לכימות. כימות זה יבוא לידי ביטוי בשני מימדים, הן במימד הראיון עצמו והן במימד ניתוח תגובותיו ותשובותיו של המועמד.

תגים:

בנקים · בנק לאומי · כח אדם · יחסי עבודה · ניהול · מיון עובדים · ראיון עבודה · כלי מיון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אפקטיביות תהליך מיון עובדים למסלול מקצועי-ניהולי בבנק לאומי", סמינריון אודות "אפקטיביות תהליך מיון עובדים למסלול מקצועי-ניהולי בבנק לאומי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.