היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיון והשמה בחברת מנורה

עבודה מס' 067793

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה של גיוס כח האדם, המיון וההשמה בחברה.

5,356 מילים ,4 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

כיוון שפריון הוא מטרה בכל הארגונים, חברות למדו להתמודד עם התפיסה של הנעת העובד. חלק מתפקידי מנהלי החברה הוא לעודד את הכפיפים להתנהג בדרכים המעודדות פריון ארגוני. הנעת העובד עשויה להיות מושפעת מנהלי בחירת כוח אדם והשמה של החברה, ממערכת ההכשרה והפיתוח, משיטות הערכת הביצוע, וכן מערכת התגמול והפיצוי. ואכן, כמעט כל דבר בארגון עשוי להשפיע על הנעת העובד לביצועים. ההנעה גוברת כאשר עובד מקבל גמול רצוי כתוצאה מביצועיו. הגמול עשוי להיות העלאה בדרגה, בונוס, קידום, הכרה, פרסים או חופשה. הנקודות העיקריות הן שהעובד חייב להעריך את התגמול והתגמול צריך להתבסס על ביצועים.
בחברת מנורה הבינו את החשיבות שבפיתוח מערכת תגמולים ענפה ומורכבת של שכר, משכורת, הטבות סוציאליות וכדומה, מתוך מגמה להניע את העובדים לפעול להשגת מטרות הארגון. לחברה יש מערכת מגוונת של שיטות הנעה ותגמול העובדים בכלל ובמחלקת קשרי לקוחות בפרט. להערכתנו, ישנן עדיין מספר נקודות לשיפור במערכת ההנעה והתגמולים בחברה כפי שפרטנו בנקודות לשיפור, אך ככל מערכת זו עונה על מרבית צרכי הארגון והעובדים.

תוכן עניינים:
1. תאור החברה
1.1 מבנה ארגוני
1.2 הסביבה העסקית- ענף הביטוח
1.3 מתחרים
1.4 שוק העבודה
1.5 לקוחות
2. גיוס כוח אדם
2.1 ניתוח עיסוקים
2.2 שיטות גיוס למוקד קשרי הלקוחות
2.3 הצעות לשיפור
2.4 סיכום
3. מיון והשמה
4. הצעות לשיפור
5. הנעה ותמלוגים
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה
8. נספח

קטע מהעבודה:

בשל העובדה כי מצבת העובדים בחברה מונה כ-900 עובדים ובשל חשיבותה של מחלקת "קשרי לקוחות", בחרנו להתמקד בניתוח מחלקה ספציפית זו בכדי לבצע ניתוח מעמיק ויעיל. בשנת 2006 הגדילה החברה את מצבת העובדים בקירוב ל 16%, וזאת בעקבות הגידול בתפוקות ושיפור השירות ללקוחות החברה. מחלקת שירות הלקוחות מונה כיום כ-70 עובדים אשר רובם מתפקדים כנציגי שירות טלפוני. העובדים מחלוקים לצוותים לפי תחומי פעילות (כללי, חיים, בריאות, תביעות וכו') ולכל צוות יש ראש צוות האחראי לתפקודם על פי הפרמטרים של איכות השרות, מקצועיות, אדיבות וחברותיות. ראשי הצוותים כפופים למנהלת המחלקה. בחרנו לבצע תהליך של ניתוח עיסוקים לתפקידי "נציג שרות טלפוני" ו"ראש צוות מוקד קשרי לקוחות" בשל גיוס מאסיבי לתפקידים אלו בשנתיים האחרונות.

תגים:

מיון והשמה · מנורה · מבטחים · ביטוח · מבנה ארגוני · סביבה עסקי · ת ענף הביטוח · גיוס כוח אדם · שיטות גיוס · הנעה ותמלוגים · השמה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיון והשמה בחברת מנורה", סמינריון אודות "מיון והשמה בחברת מנורה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.