היישום אינו מחובר לאינטרנט

עיצוב וניהול שותפויות של רשתות מידע אסטרטגיות

עבודה מס' 067927

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מחקרים בנושא - כיצד ברית רשתות אסטרטגית משפיעה על ביצועי החברה?

2,208 מילים ,6 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

כל ארגון אשר חושב כי הוא פועל הכי טוב ואינו זקוק ללמידה מאחרים, הוא ארגון שחצן וטיפש" (2005, Inkpen). ההגדרה הבסיסית היא: שיתוף פעולה יחיד הוא הסכם פורמאלי המשיג מערכת יחסים בין שני גופים בלתי תלויים, המוקם באופן פורמאלי או לא פורמאלי לחבירה בתחומי הפיתוח, אספקה, ומכירות בשווקים שונים. (2005, Goerzen)
שותפות אסטרטגית היא החלטה אסטרטגית הכוללת בחירה בעיצוב היעיל ביותר לבניית המבנה של הרשת התקשורת. הבחינה האם ואיך שותפויות דרך רשת תקשורת משפיעות על ביצועי החברה הוא נושא דומיננטי בתחום האסטרטגיה הניהולית. העניין המרכזי משקף את האמונה כי מבנה נכון משפיע על ביצועי החברה. ((Koka &Prescott, 2008 בספרות המקצועית קיימים סוגים שונים של רשתות מידע, השכיחות ביותר הן: רשתות מידע פנים ארגוניות, רשתות מידע של בריתות אסטרטגיות בין חברות, ורשתות מידע של מחוזות מתועשים. בעבודה זו ניתן בחרתי לפרט אודות בריתות אסטרטגיים של רשתות מידע.
מטרת העבודה היא לעמוד על טיב התרומה של שיתופי פעולה של רשתות תקשורת על ביצועי הפירמה, ולבחון האם הדבר נחוץ בעולם של גלובליזציה או שמא מהווה פגיעה בחברה אשר חושפת בפני פירמות אחרות כישורים, ידע וטכנולוגיות מתקדמות.
שאלת המחקר: כיצד ברית רשתות אסטרטגית משפיעה על ביצועי החברה?

השיטה בה בחרתי להשתמש היא שיטת סקירה ספרותית.
צורת העבודה מבוססת על קריאת מאמרים וניתוחם ושימוש בממצאי המאמרים לטובת ביסוס ואישוש השערת המחקר.
המאמרים המוצגים בעבודה זו מנסים לשאול כיצד מעצבים את השיתוף הפעולה האסטרטגי מסוג רשתות תקשורת בצורה היעילה ביותר שתטיב עם ביצועי החברה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. מטרת העבודה
3. שאלת המחקר
3.1 משתנה בלתי תלוי
3.2 משתנה התלוי
3.3 השערת המחקר
4. סקירת ספרות
5. שותפות אסטרטגית- רשתות מידע הצגת ממצאים
6. הצגת היתרונות של שותפויות רשתות מידע
7. בריתות של רשתות מידע אסטרטגיות וכוחות ושוק
8. הערכת התרומה של שותפויות רשתות מידע
9. הצגת החסרונות של שותפויות רשתות מידע
10. סיכום
11. רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

ברית אסטרטגית של רשתות מידע מוגדרת כך: קבוצת חברות אשר באופן יזום נכנסות אל תוך הסכמים אשר מערבים שיתוף של מידע, שיתוף של משאבים, טכנולוגיות או שירותים.
בשני העשורים האחרונים, ניתן היה לחזות באופן גואה בשיתופי פעולה אסטרטגים כתוצאה של פיתוחים טכנולוגיים וגלובליזציה. (2005, Inkpen)
בשנים האחרונות, שיתופי פעולה אסטרטגיים של רשת תקשורת הפכו מרכיב אינטגרלי מהאסטרטגיה של החברה למטרות רכישת מידע ממקורות חיצוניים לחברה. מידע, ידע , נסיון ומקורות אחרים המופקים משיתופי פעולה קושרים את החברה לרשת של מידע.

תגים:

ניהול · בין · לאומי · רשת · שיתוף · פעולה · תקשורת · חברה · מידע · עובדים · אפקטיביות · גלובליזציה · שיתוף · פעולה · בין · חברות · תחרות · נושאים · עכשיוויים · בניהול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עיצוב וניהול שותפויות של רשתות מידע אסטרטגיות", סמינריון אודות "עיצוב וניהול שותפויות של רשתות מידע אסטרטגיות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.