היישום אינו מחובר לאינטרנט

כללי חוק סרבנס-אוקסלי (SOX) משמעותם והשפעתם בישראל

עבודה מס' 067752

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת השפעת כללי חוק סברנס- אוקסלי (SOX) על ביצועי חברות דואליות בהשוואה להשפעה על ביצועי חברות הנסחרות בבורסה בישראל.

5,234 מילים ,19 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו הינה לחקור את השפעת כללי חוק סברנס- אוקסלי (SOX) על ביצועי חברות דואליות בהשוואה להשפעה על ביצועי חברות הנסחרות בבורסה בישראל.
שיטת המחקר והנקודות העיקריות:
במחקר זה נבדקו ממוצעים של מדדי רווחיות בשנתיים לפני אימוץ כללי החוק לעומת שנתיים אחרי האימוץ והתוצאות הראו באופן מובהק קיום השפעה חיובית על רווחיות החברות בעקבות היישום הכללים.

תוכן העניינים:
1 תקציר העבודה
2 מבוא
3 חוק סרבנס אוקסלי- סעיפים עיקריים
4 הוראות לאימוץ כללי ה-SOX בישראל
5 ועדת גושן והמלצותיה העיקריות
6 השוואה בין תקינה אמריקאית לבין תקינה בישראל
7 השפעות בעקבות יישום כללי חוק סרבנס-אוקסלי
8 שאלת המחקר והשערות המחקר
9 בעייתיות המחקר
10 מתודולוגיית המחקר
11 הצגת המבחנים ותוצאותיהם
12 סיכום והמלצות המחקר
13 רשימה ביבליוגרפית
14 נספחים

קטע מהעבודה:

השערה 1: קיימת השפעה על ביצועי הפירמה בעקבות אימוץ של כללי ה- SOX בחברות דואליות.
במחקר "SOX and Corporate Profitability" בדקוDr.G.Arbogast ו-Dr.B.Thornton את השפעת יישום כללי חוק סרבנס-אוקסלי על רווח למניה (EPS) בחברות המובילות הנסחרות בארצות הברית. כללי ה-SOX לדעת המחברים היו מכוונים להגברת עוצמה של מאגרי השלטון והשבת בטחון ציבור המשקיעים בדיווח החשבונאי של החברות. מספר מנהלי החברות טענו כי העלויות הגבוהות של יישום ה-SOX יביאו לפגיעה ברווח למניה. נבדק ממוצע של רווח למניה (EPS) בחברות המייצגות 500 הגדולות בארה"ב בתקופה לפני היישום 2002- 2003 ובתקופה לאחר היישום 2004- 2005 והתוצאות הראו כי יישום החוק סרבנס-אוקסלי הביא להשפעה חיובית מובהקת על הרווח למניה.

תגים:

מניות · מסחר · בורסה · דיווח כספי · ביקורת · פיקוח · גושן

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כללי חוק סרבנס-אוקסלי (SOX) משמעותם והשפעתם בישראל", סמינריון אודות "כללי חוק סרבנס-אוקסלי (SOX) משמעותם והשפעתם בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.