היישום אינו מחובר לאינטרנט

תחלופת עובדים

עבודה מס' 067616

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור הבעיה הארגונית ואלטרנטיבות לטיפול בבעיה.

7,191 מילים ,26 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו נתייחס לבעיות ארגוניות וניהוליות של סניף ישראלי של חברה לאספקה טכנית. המנהל הישראלי פנה לחברה לייעוץ ארגוני על-מנת לסייע לו בפתרון בעיות שהתעוררו בתחלופת עובדים בארגון. עבודה זו מתבססת על הנתונים והמידע שהועבר במסגרת זו. לפיכך, על-מנת לשמור על חיסיון המידע העסקי - לא יובאו בעבודה פרטים ספציפיים כגון שם החברה, שמות המתחרים וכו'.

המצב הבלתי רצוי שנוצר הנו תחלופה גבוהה של אנשי המכירות בארגון. מצב זה נוצר בעקבות שילוב של גורמים הקשורים באופן הניהול של מחלקה זו בארגון. נתאר את הבעיה מ- 4 נקודות הראות של כל המעורבים בדבר: של יועץ חיצוני בשלב האבחון (נקודת הראות של הסטודנטית שנשכרה לצורך הייעוץ), של לקוח, של המנהל ושל סוכן המכירות.
בחלק ב' יוצעו אלטרנטיבות נוספות לטיפול בבעיית תחלופת העובדים בחברה תוך שימוש במשאבים מוגבלים. יישום האלטרנטיבות הללו לא ידרוש מהחברה תוספת משאבים אלא, יפנה משאבים קיימים לפתרון הבעיה בדרכים חדשות.
בחלק ג' של העבודה נתייחס להערכת מומחים לאלטרנטיבה בה המשאבים אינם מוגבלים - אלטרנטיבה המתמקדת בנושא הנעת עובדים.

תוכן העניינים:
חלק א - תיאור הארגון והבעיה הארגונית-ניהולית
מבנה הארגון
חלוקת תפקידים בארגון - דרג ניהולי
מטרות ויעדים
אוכלוסיית היעד של הארגון
תיאור הבעיה מנקודת ראות יועץ חיצוני בשלב האבחון
תיאור הבעיה מנקודת ראות של לקוח המעורב בעניין
תיאור הבעיה מנקודת ראות של המנהל
תיאור הבעיה מנקודת הראות של סוכן המכירות
חלק ב - אלטרנטיבות
מצב בו המשאבים מוגבלים למסגרת הארגונית הנוכחית
טיפול בבעיה במסגרת ארגונית אחרת
מצב בו המשאבים אינם מוגבלים
חלק ג - הערכת מומחים
תיאוריית הניהול המדעי (Taylor, 1911
המודל הכמותי (Varoom, 1964
מודל המוטיבציה (Herzberg, 1966
סגנונות ניהול עפ"י אדיג'ס - המנהל המשימתי מול הבירוקרט
חלק ד - סיכום וחוות דעת צוות הסטודנטיות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בארגון 15 סוכני מכירות אולם, כ- 80% מביניהם מתפקדים בצורה לא הולמת: רמת המכירות שלהם הינה בינונית ומטה ופעמים רבות תפוקתם החודשית מכסה בקושי רב את ההוצאות הכרוכות באחזקתם (משכורת, רכב ועוד) . למרות זאת, הם אינם נוטים להישאר לאורך זמן בחברה (עד שנה) ולרוב הם מתפטרים בעצמם ואינם מפוטרים. למעשה, נוצרה נורמה בחברה, לפיה לא משנה כמה מעט ימכור הסוכן הוא לא יפוטר. כך, במקום שלעובדים יהיה אינטרס להוכיח את עצמם, הנהלת הארגון היא זו שצריכה לחזור ולהזכיר לעובדיה את יתרונות העבודה בארגון.
החלפת עובד כרוכה בעלויות רבות של איוש והכשרה (לוי, 1989) ובייחוד כשמדובר בסוכן מכירות אשר ממונה על שמירת קשר עם לקוחות לאורך זמן.

תגים:

גישות ניהול · שיטות ניהול · ארגון · ייעוץ ארגוני · תחלופת עובדים · משאבים · הגדרות תפקיד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תחלופת עובדים", סמינריון אודות "תחלופת עובדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.