היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין שביעות רצון העובדים לבין תחלופת העובדים בארגון.

עבודה מס' 065733

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תאור בעיית כוח אדם בחברת פלאפון ונסיון לפתור אותה.

7,403 מילים ,44 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

העבודה הנוכחית עוסקת בבעיית כוח אדם בחברת "פלאפון"- החברה בה אני עובדת.

תחלופת עובדים היא בעיה שמנהל כ"א בחברה בה אני עובדת ("פלאפון") מתמודד עמה לעיתים קרובות.
ישנם גורמים שונים לתחלופת עובדים ממקום עבודתם, מסיבות אישיות וסיבות שנגרמות עקב סיטואציה בהם העובד נמצא בעבודתו. תופעה זו מצריכה את מנהל חברת "פלאפון" לבדוק מהם הגורמים לעזיבת העובדים. מה הסיבה לתחלופה וכן קליטת עובדים חדשים במקום העוזבים. וייסברג (1995) במאמרו על נטייה להתפטר מארגונים טוען שישנם 3 קבוצות עקרוניות של משתנים המשפיעים על הנטייה להתפטר:
א.משתנים שמקורם בפרט.
ב.משתנים שמקורם בארגון.
ג.משתנים שמקורם בסביבה הארגונית.

הבעיה בתחלופת עובדים בארגון כרוכה מרכיבי עלות גבוהים הכוללים: עלות הדרכה, הוצאות שכר, הורדת איכות ותפוקה, תקשורת לקויה, מורל עבודה ירוד שעלול לפגוע בתפוקת העבודה וכן בזבוז זמן בגיוס עובדים חדשים והכשרתם עד כדי הבאתם לרמת עבודה סבירה (WILIAMS, 1995).
תופעה זו גורמת שיבושים במהלכי העבודה, חוסר איזון וכסף, דבר הפוגע גם בתפוקה ובמתן שירות.
מטרת המחקר לבדוק האם קיים קשר בין שביעות רצון העובדים בארגון לבין תחלופת העובדים מהארגון. במידה ויוכח כי אכן קיים קשר בין שביעות רצון העובדים לבין תחלופת העובדים בארגון, יוכל מנהל חברת "פלאפון" לאתר את הסיבות לאי שביעות רצון העובדים בחברה על מנת להקטין את חוסר שביעות רצון העובדים ובכך לבלום במידת האפשר את תחלופת העובדים בחברה.

ראשי פרקים
1. מבוא
2. סקירת הספרות
2.1 תאור החברה
2.2 ניהול כ"א
2.3 הגיוס כאקט הדדי
2.4 הליך גיוס עובדים
2.5 הנעת עובדים
2.6 הסיבות לתחלופת עובדים
2.7 שביעות רצון
2.8 סביבת עבודה
2.9 הקשר בן שביעות רצון לניידות
3. שיטת המחקר
3.1 שאלת המחקר
3.2 השערות המחקר
3.3 משתני המחקר
3.4 אוכלוסיית המחקר
3.5 כלי המחקר
4. ממצאים
5. סיכום מסכנות והמלצות
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים
7.1 שאלון

*הערת מערכת: הפלטים הסטטיסטיים אינם מצורפים לעבודה.

קטע מהעבודה:

חדירת התקשורת הסלולארית בישראל היא מהמובילות בעולם המערבי.
חברת "פלאפון" הינה ספקית של תקשורת סלולארית. החברה החלה לפעול בשנת 1986 בשיטה האנלוגית N.A.M.P.S ( NEROW ADVANCED MOBILE PHONE SERVICE) . בשנת 1995 הצטרפה לשוק ספקיות התקשורת הסלולארית חברה מתחרה בשם "סלקום" עם טכנולוגית T.D.M.A. דיגיטלית TIME DIVISION MULTIPLE ACCESS)) והביקוש המשיך לזנק. התחזיות האופטימיות להתפתחות הענף באמצעות שימוש בתקשורת הסלולארית בארץ הכשירו את הקרקע לכניסת מפעיל שלישי "פרטנר" בשנת 1999 ,עם טכנולוגית G.S.M. דיגיטלית.

תגים:

טלפון · נייד · סלולרי · תקשורת · עובד · כוח · אדם · משאבי · אנוש · עזיבה · מוטיבציה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין שביעות רצון העובדים לבין תחלופת העובדים בארגון.", סמינריון אודות "הקשר בין שביעות רצון העובדים לבין תחלופת העובדים בארגון." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.