היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעות מגדר על החלטות השקעה

עבודה מס' 067434

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת שלושה מחקרים בנושא.

4,448 מילים ,60 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בתחומים כגון פסיכולוגיה, סוציולוגיה או חינוך, נהוג להגביל את השימוש במושג "מין" למקרים בהם נדרשת הבחנה בין בני אדם על בסיס ביולוגי. לעומת זאת, הבחנה על פי מגדר, היא כזו המזהה את מינו של אדם על פי תווים חיצוניים ועל-פי מרכיבי התנהגות מסוימים. זוהי הגדרה חברתית-תרבותית, בשונה מן ההגדרה הביולוגית של המילה "מין". השימוש במילה "מגדר" בא לבטל או לצמצם את השפעתה של ההנחה המסורתית, שלפיה יש הקבלה הכרחית ובלתי נמנעת בין המין הביולוגי למין הפסיכולוגי.
מטרת העבודה שלנו היא לבדוק האם ישנן השפעות מגדר על החלטות השקעה; אם כן כיצד ניתן להבחין בהן ובאיזה אופן השפעות אלו באות לידי ביטוי.
בכדי לבדוק זאת נעזרנו בשלושה מחקרים, אשר נערכו במהלך השנים האחרונות והם:
Sex Matters: Gender Differences In a Professional Setting.
מחקר זה בדק האם יש הבדל באופן ההשקעה של מנהלי קרנות הון סיכון בארה"ב, גברים ונשים.
Gender Differences In The Allocation Of Assets In Retirement Savings Plans.
מחקר זה בדק כיצד גברים ונשים, במצבים משפחתיים שונים, בוחרים את אופן השקעת כספי הפרישה שלהם.
Gender differences in problem gambling behavior from help-line callers.
מחקר זה בדק נטיה לשיטות הימורים חוקיים שונות בין גברים ונשים.

הנחת היסוד שלנו אשר מבוססת על היותנו חברים בחברה נורמטיבית הנה כי אכן יש הבדלים כאלו, אולם לא הייתה לנו לפני הכנת עבודה זו היכולת לאשר או לשלול הנחה זו.

תוכן עניינים:
מבוא ומטרת העבודה
סקירת המחקרים
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

Sex Matters: Gender Differences In a Professional Setting

מחקר זה נערך על מנהלי קרנות הון סיכון בארה"ב על בסיס נתונים מבוססים, שנאספו בין השנים 1994-2003 ובו נבדק האם יש הבדל בהתנהגות בין גברים ונשים במימד המקצועי בקרבם. מחקרים מסוימים טוענים (נא ראה הפנייה לביבילוגרפיה מטה), שהבדל בין המינים הוא היוצר אבחנה בין גברים ונשים,
ואילו מחקרים אחרים טוענים, שמקורם של השינויים נובע מהשפעת השכלה והעיסוק המקצועי. בבחינה של קרנות הון סיכון וקרנות השקעה חשוב לדעת האם יש הבדל מובנה בין נשים וגברים או שמא ההנחה הזו מוטעית.

תגים:

מין · נשים גברים · הבדלים · הימורים · השקעות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעות מגדר על החלטות השקעה", סמינריון אודות "השפעות מגדר על החלטות השקעה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.