היישום אינו מחובר לאינטרנט

כדאיות השקעה ומקורות המימון של חברת דרוונטסייד בע"מ

עבודה מס' 066770

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח כדאיות השקעה של חברה Derwentside וניתוח מקורות מימון אפשריים להשקעה.

3,232 מילים ,5 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

עבודה זו עסקה בניתוח כדאיות השקעה של חברה Derwentside בתחום של מכירת מכשירי אבטחה אלקטרוניים המתאימים לגנות ובניתוח מקורות מימון אפשריים להשקעה.
לאחר ניתוח כדאיות השקעה ע"י מספר כלים פיננסים אשר נותנים תוצאה בערך מוחלט כגון NPV, AR, IRR, PI ו-PB נמצא שהפרויקט כדאי.
לאחר ניתוח מעמיק של החברה בסביבת המאקרו ומיקרו (גורמים לא פיננסיים) יתברר שחברה Derwentside מתמודדת בשוק עם מאפייני תחרות גדולים וקיימת רגישות גבוהה לדעת ורצון הצרכן. כמו כן קיימת התמודדות מול מתחרים שאיכותם ורמתם גבוהה מאוד. החברה נמצאת בסביבה תחרותית שבה קיימים כוחות חזקים שמהווים איום עליה ומציבים מאבק של הישרדות ומגדילים את עוצמת התחרות.
נמצא שהחברה צריכה לפתח תכונות מיוחדות שיאפשרו לה לתת למוצריה ערך מוסף ייחודי וניתנו המלצות על שינויים מהותיים שעל בעלי החברה לבצע. דבר זה יבסס את מעמד של החברה ויקטין את חוסר ביציבותה.
בחלקה האחרון של העבודה ניתנה סקירה של דרכי המימון האפשריות העומדות בפני הנהלת החברה, תאימות כל אחת מהן והשפעתן על תזרים המזומנים של החברה.

מטרות העבודה:
1. להעריך את הכדאיות ההשקעה המוצעת:
- בהתבסס על המידע שהוצג ובאמצאות חישובי פרמטרים רלוונטיים,
- בהתבסס על גורמים לא פיננסיים בחיים אמיתיים.
2. לדון בסוגי הלוואות שונות הנתונות במטלה.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. הערכת כדאיות ההשקעה בהתבסס על מידע הנתון
3. הערכת כדאיות ההשקעה בחיים אמיתיים
3.1 גורמים פיננסיים על החלטה לגבי השקעה
3.2 גורמים לא פיננסיים על החלטה לגבי השקעה
4. ניתוח דרכי מימון ההשקעה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

2. הערכת כדאיות ההשקעה בהתבסס על מידע הנתון
תיקצוב השקעות זה התהליך של בחירת ותכנון ההשקעות בהתבסס על ניתוח תזרימי המזומנים הקשורים להשקעות והערכת התועלות העשויות לצמוח.
"תיקצוב הון מבוסס על האמונה שהמטרה של כל השקעה היא שבתמורה לתשלום סכום נתון של מזומנים היום, יתקבל סכום גדול יותר לאחר תקופת זמן." (www.nihul.com)
ההערכה הכלכלית של כדאיות הפרויקט היא השלב המרכזי בתקצוב ההון. הגישה המועדפת ביותר להערכת השקעה היא היוון שמתאים את דיפרנציאל הזמן ולוקח בחשבון אי-ודאות. היוון - הבעת זרמי ההשקעה והתשואות בערכים נוכחיים מקבילים.

תגים:

תקציב · השקעה · תזרים מזומנים · גורמים פיננסיים · הון · מנוף פיננסי · הלוואו · טווח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כדאיות השקעה ומקורות המימון של חברת דרוונטסייד בע"מ", סמינריון אודות "כדאיות השקעה ומקורות המימון של חברת דרוונטסייד בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.