היישום אינו מחובר לאינטרנט

רופאים פלסטיים בתקשורת

עבודה מס' 067420

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הדרך בה מוצגים רופאים פלסטיים בתקשורת ומה זה מלמד על מעמד הרופא בחברה.

1,890 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מכיוון שתחום הרפואה כל כך משמעותי בחיינו, אין מן הנמנע שהוא יסוקר בתחום אחר, גם משמעותי לא פחות, תחום התקשורת. הקשר בין תחום הרפואה והתקשורת הינו קשר הדוק.
על פי (Signorielli 1990), נמצא במחקרים כי בריאות הציבור מושפעת במידה רבה מהמידע המוצג להם בטלוויזיה. נמצא כי הטלוויזיה גם מספקת מידע לצופה וגם משפיעה על בריאות הציבור.
מגזינים, תוכניות רדיו, טלוויזיה וסרטים סוקרים באופן תמידי את ההתפתחויות הרפואיות.
בכל עיתון אותו נפתח נמצא כתבות על תזונה נכונה, דרכי הימנעות ממחלות ועצות לשמירה על אורח חיים נכון.
תחום הטלוויזיה נותן מקום משמעותי לתחום הרפואה. סדרות מצליחות כגון E.R, "האוס", "בית חולים כללי" ועוד, מתמקדות ברופאים ובאופן עבודתם.

שיטת מחקרנו היא שיטת ניתוח תוכן איכותני, והיא תתמקד בשני אתרי אינטרנט של רופאים פלסטיים: האתר של Dr. Robert Rey(www.drrobertrey.com ), ובאתר של ד"ר דב קליין (www.drklein.co.il).

על פי לירן וקמה (2006) התרבות בעידן הנוכחי מקנה חשיבות מופלגת לנעורים על כל המשתמע מכך, ובמיוחד מקצה משאבים רבים להעמדת הגוף כמושא מאווים אוניברסאלי: האדם הצעיר מוכן על כן מורם ומגלם את פסגת היופי ובו בזמן היעד הנכסף הוא הימנעות מתהליכי הזדקנות.
לכן בחרנו להתמקד דווקא בתחום הפלסטיקה מפני שאנו חושבות שזהו תחום מאוד רלוונטי לעולם המערבי כיום וזהו תחום אשר מעסיק רבות את התקשורת .
בחירתנו ב Dr. Robert Rey, נבעה מכך שיש לו תוכנית טלוויזיה משלו בערוץ E הנקראת "ד"ר פלסטיק 90210" . התוכנית סובבת סביב ניתוחים פלסטיים אותם מבצע Dr. Robert Rey, וכן התוכנית מציגה גם את חייו האישיים ואת יחסיו עם משפחתו. העובדה שניתנה לרופא פלסטי תוכנית משלו מלמדת על הקשר ההדוק בין עולם הרפואה לבין התקשורת.
בנוסף, בחרנו לבחון את האתר של ד"ר דב קליין, מפני שכיום הוא נחשב לאחר מהמנתחים הפלסטיים בכירים בישראל.

קטע מהעבודה:

על פי Nelkin (1995) המדען מיוצג בעיתונים ובמגזינים כמעל בני האדם הרגילים. המדע מוצג כנחלתם של גאונים יחידים שהצלחתם משקפת את השילוב בין שאיפתם לבין הקדשתם הטוטאלית למדע.
כך ניתן לראות את הדרך בה מוצג ד"ר ריי באתרו. הדף הראשי נפתח במילים אלו : "ד"ר ריי הוא לא רק אומן, אלא גם מנתח מומחה, מדען וסופר. הוא מעורב במגוון תחומים במדיה, החל מייעוץ רפואי למועמדי האוסקר בסרט "seven" ועד תוכנית אישית דוקומנטארית "ד"ר פלסטיק" בערוץ E".

תגים:

רופאים · פלסטיים · מעמד · הרופא · בחברה · תקשורת · ורפואה · ניתוח · קוסמטיקה · טיפולי · יופי · פלסטיקאים · ייצוג

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רופאים פלסטיים בתקשורת", סמינריון אודות "רופאים פלסטיים בתקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.