היישום אינו מחובר לאינטרנט

דינאמיקה ארגונית - בזק

עבודה מס' 067169

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת התמודדותה של החברה עם השינויים הארגוניים שחלו בעקבות הפרטתה.

3,892 מילים ,6 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הינה לבדוק כיצד מתמודדת חברת בזק עם השינויים הארגוניים שחלו בעקבות הפרטתה, סוגי השינויים והצורך בשינוי בארגון כה גדול ,כגון: בזק.
העבודה הינה עבודה תיאורטית הכתובה הן על סמך מידע ומאמרים על חברת בזק והן על החומר הנלמד במהלך הקורס, בשילוב של מאמרי ביבליוגרפיה נתונה ולא על סמך ניסיון אישי בחברת בזק.
מסקנות:
עד אוקטובר 2005, כאשר חברת בזק הייתה בבעלות ציבורית- ממשלתית, ניתן היה לראות, בהסתמך על הדוחות הכספיים כי רווחיה השוטפים היו נמוכים ואף בהפסדים.
יש לציין, כי כאשר החברה בבעלות ציבורית, יש את הכוח ואת היכולת בידי הממשלה לבצע תמורות ותהליכים אשר נוגעים לאינטרסים הציבוריים בלבד מבלי להפעיל שיקול דעת מספק לגבי עתידה של החברה. כל זאת על מנת לשבור את המונופול המהווה כקושי בידי הציבור.מהסיבה שכאשר החברה היא מונופול, יש בידיה את היכולת לשלוט על המחירים הגבוהים וההתחייבויות שלעיתים מובילה לחוסר הגינות וחוסר התחשבות בשכבות החלשות.
כאשר קבוצת "אייפקס-סבן ארקין" רכשה את חברת בזק וביצעה את הליך ההפרטה הגדול ביותר בתולדות המדינה שהחל בשנת 1989, חלו תמורות מהותיות באופן ניהול החברה,בחזון החברה ועוד וזאת הובילה לרווחים מהותיים.
כיום, חברת בזק נמצאת בשיאה, מבחינת הרווחים, כוח האדם, הניהול היעיל, השרות הטוב והזול יותר ללקוחות, הצמיחה והטכנולוגיה המתקדמת ומצליחה לעמוד בתחרות הבלתי פוסקת בשנים האחרונות בעולם התקשורת.
בזק תמיד עם הפנים קדימה ושואפת לעלות ולמקסם את רווחיה מידי שנה בשנה.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
חלק א'-מבוא
חברת בזק
אסטרטגיה וחזון של חברת בזק
חלק ג'- הגורמים לשינוי בחברת בזק
מודל PESTEL
חלק ד' -הצורך בשינוי ארגוני-ומטרותיו
חלק ה'- תיאור תהליך השינוי-שינוי מתוכנן בחברת "בזק"
עקרונות שינוי מתוכנן
חלק ו'-תהליך השינוי על-פי ג'ון קוטר
חלק ז'- התנגדות לשינוי וגורמי הצלחה
גורמי ההצלחה של השינוי הגדול בחברת בזק
המלצות לשינוי יעיל ואפקטיבי: התמקדות בעובדים ובחברי הצוות המעורים בשינוי.
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בעלי עניין הם כל מי שמחזיק לפחות חמישה אחוזים מהון המניות המונפק של התאגיד או מכוח הצבעה בו, מי שרשאי למנות דירקטור אחד לפחות בתאגיד או את מנהלו הכללי,בנוסף הם אנשי פנים בחברה , כולל את אותם בעלי העניין ומשפחתם וכל אדם אחר בחברה שמעמדו או תפקידו בחברה נותן לו גישה למידע פנים.
בעלי עניין של חברת בזק- תהליך הפרטת בזק המתנהל מאז שנת 1989, מגיע לסיומו המוצלח ביום ג' 11/10/05, ביום בו רשות החברות הממשלתיות קיבלה לידיה 4.246 מיליארד ש"ח מידי קבוצת אייפקס-סבן-ארקין, לאחר שנתקבלו היתרי השליטה ממשרד התקשורת.
עם חתימת המדינה על הסכם המכר והעברת 30% ממניות בזק לידי הבעלים הפרטיים החדשים.

תגים:

הפרטת בזק · בזק · הפרטה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דינאמיקה ארגונית - בזק", סמינריון אודות "דינאמיקה ארגונית - בזק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.