היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחידת הוראה בנושא הכפל לכיתה ב'

עבודה מס' 067117

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: יחידת הוראה בנושא הכפל לכיתות ב' בשילוב עזרים מספר "שבילים".

4,051 מילים ,9 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

יחידת ההוראה כוללת: רקע תיאורטי על הכפל והעל הקשיים בהקנייתו, רקע פדגוגי,גישה מובנית, מערכת אמונות כמורה, מתווה היחידה, מערכי שיעור כתובים בפורמט מערך שיעור.

קטע מהעבודה:

לימוד הכפל עד רמת שליטה בעובדותיו, חשובה ביותר להמשך הלימודים של הילד. ילד אשר אינו בקיא בעובדות הכפל עסוק זמן רב יותר במציאת תשובות שגרתיות ולכן אינו מקדיש מספיק זמן לפעולות בעלות משמעות רב יותר. ילד אשר יודע את עובדות הכפל, מסתמך עליו בהמשך ההתפתחות המתמטית שלו.
כדי שהילד ידע להשתמש בכפל במצבים שונים בחיים בכלל ובלימודי המתמטיקה בפרט וכדי שהילד ידע לזהות כי קיים מצב כפלי יש להביא את הילד לרמת שליטה בעובדות מבחינת הבנתן ולא רק כשינון מכני של הלוח הכפל, כאשר לילד יש הבנה הוא יכול לעשות קשרים בין סיטואציות שונות לכפל. ((Ann H. Wallace and Susan P Gurganus2005
במחקרים שונים שבוצעו במהלך השנים, לדוגמא:
(Kouba, 1989 ו- (Mitchelmore and mulligan, 1996)

תגים:

יחידת הוראה · כפל · כיתה ב · בית ספר יסודי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחידת הוראה בנושא הכפל לכיתה ב'", סמינריון אודות "יחידת הוראה בנושא הכפל לכיתה ב'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.