היישום אינו מחובר לאינטרנט

מימון וקבלת החלטות - חברת Wear Plc

עבודה מס' 066800

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת כדאיות העברת מחלקת טכנולוגיית המידע למיקור חוץ או השארתה ת"פ החברה ובחינת כדאיות השקת קו מוצרים חדש בחברה.

3,986 מילים ,16 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו יוצגו שני דו"חות לחברת Wear Plc שמטרותיהם:
א. בחינת כדאיות העברת מחלקת טכנולוגיית המידע למיקור חוץ או השארתה ת"פ החברה.
ב. בחינת כדאיות השקת קו מוצרים חדש בחברה.
בחינת הנושאים הנ"ל תתבצע על ידי ניתוח נתונים פיננסיים וניתוח נתונים שאינם פיננסיים,
על מנת לבדוק באופן יסודי האם השקעות אלו כדאיות ורווחיות לחברה.
בדו"ח הראשון - בעת בחינת כדאיות העברת מחלקת טכנולוגיית המידע למיקור חוץ, הגעתי למסקנה כי ההשקעה במיקור חוץ איננה משתלמת לחברה. בהיבט הפיננסי קיים הפרש של כ- 31,400 ליש"ט והפרמטרים שאינם פיננסים מחזקים את המלצתי.
בדו"ח השני - בעת בחינת כדאיות השקת קו מוצרים חדש, הגעתי למסקנה כי פיתוח והשקת קו מוצרים חדש הוא מבורך לחברה, על אף ההתנגדות שמביעים מספר בעלי תפקידים בחברה. הבחינה נעשתה באמצעות ניתוח שתי שיטות לבדיקת כדאיות ההשקעה (שיטת N.V.P ושיטת I.R.R) ובשתיהן נמצא כי לחברה שווה להשקיע בתחום זה, אך יחד עם זאת המלצתי למנכ"ל לבדוק את ניהול סיכוני ההשקעה ואת ההשפעות הכלליות שלא הוצגו לי בעת ביצוע הדו"ח.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
חלק א' - בחינת כדאיות מיקור חוץ כן או לא?!
חלק ב' - בחינת כדאיות השקת קו מוצרים חדש כן או לא?!
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

חברת Wear Plc מעוניינת לבחון האם משתלם להעביר את מחלקת טכנולוגיית המידע למיקור חוץ באמצעות חברת Mouse Ltd או להשאיר תחום זה באחריותה.
לפיכך, נבצע השוואה של כלל ההוצאות והעלויות לניתוח הכדאיות כלומר, האם משתלם לחברה להעביר את המחלקה למיקור חוץ או להשאירה בחברה.
בחינת הנושא תתבצע באמצעות דו"ח פיננסי ע"פ "עקרונות חשבונאיים מקובלים" ובאמצעות ניתוח גורמים שאינם פיננסים.
1. טרם הצגת הדו"ח נעמוד על מספר מושגי יסוד,אשר יסייעו בהבנתו בהמשך:

תגים:

הוצאה קבועה · הוצאה משתנה · הוצאות שכר · פנסיה · קרן פנסיה · הוצאה שוטפת · הוצאות תקורה · הון חוזר · השקעה · פחת · ריבית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מימון וקבלת החלטות - חברת Wear Plc", סמינריון אודות "מימון וקבלת החלטות - חברת Wear Plc" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.