היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת Derwentside: מימון וקבלת החלטות

עבודה מס' 066990

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת כניסה לפרוייקט חדש ובחירת המימון לכך.

2,355 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו עוצבה במטרה לפתח את יכולתי להשתמש ולנתח מידע כספי לשם תמיכה בהחלטות תפעוליות. כמו כן אדגים כאן תוצאות של החלטות כספיות ניהוליות שונות.

בעבודה זו אקח לדוגמא חברה אנגלית בשם Derwentside . חברה זו מפעילה מספר מרכזי גינון באזור מסוים בבריטניה. לחברה יש כיום שישה מרכזי גינון הפרוסים על פני 200 מיילים רבועים. כל אחד מהאתרים מכסה שטח של 80 אקר ופועל כיחידה כלכלית עצמאית. במטלה זו מתואר מהלך אסטרטגי של החברה שבו החברה מעוניינת לבצע תוכנית השקעות אשר תכניס את החברה לתחום של מכירת התקני אבטחה אלקטרוניים, במיוחד למרכזי גינון. כאן אצטרך להחליט האם מבחינה פיננסית ולא פיננסית ההשקעה משתלמת וכמו כן אצטרך להחליט באיזה צורה נלווה את הכסף הדרוש בכדי להיכנס אל הפרויקט.

עבודה זו מחולקת לשתי מטלות:
במטלה הראשונה אצטרך להחליט ולתת את המלצתי בתור רו"ח הראשי של החברה האם להיכנס לפרוייקט שבו החברה תפעל בתחום של מכירת התקני אבטחה אלקטרוניים, במיוחד למרכזי גינון ובמיוחד לאחר שמחקר שוק הראה שהביקוש להתקן שכזה ממשיך ועולה בשנים הקרובות.
לאחר שבדקתי את הנתונים העכשוויים וגם העתידיים גם מבחינת גורמים פיננסיים כמו בדיקת ערך נוכחי נקי שיצאה חיובית ( NPV = 1706 ) , וגם מבחינת גורמים לא פיננסיים כמו האם אני מספיק חזק להיכנס לשוק הזה, האם יש רווח בשוק הזה, כמה לקוחות חדשים נרוויח מהכניסה לתחום האלקטרוניקה וכדומה (המלצתי הייתה חיובית).

במטלה השנייה יהיה עליי להחליט איזה סוג של הלוואה ניקח לאחר שהחברה החליטה להמשיך עם היוזמה והמנהלים דנו באופן בו היא תמומן. המנכ"ל מעוניין לממן את היוזמה באמצעות הון בעלים, שכן הוא מאמין שכך ימוזער הסיכון הכולל. מנהל הכספים מסכים עם דעתו של המנכ"ל באשר לסיכון, אולם הוא טוען שהיות וכרגע החברה ממומנת ברובה באמצעות הון בעלים, ניתן להגדיל את החוב במבנה ההון ועשויה להיות לכך השפעה חיובית על מחיר המניה. לאחר בדיקה מדוקדקת של כל סוגי ההלוואה שנידונו על ידי מנהלי החברה וכמו כן הבעלים ייעצתי לקחת הלוואה לטווח בינוני, מסיבות המפורטות בגוף העבודה.

תוכן העניינים:
מבוא

מטלה א'
א. ניתוח כספי בשיטת ערך נוכחי נקי (ענ"ן)
ב. הערכה אישית לכדאיות השקעה

מטלה ב' - בחירת סוג הלוואה למימון הפרויקט
השפעת מבנה ההון על מחיר ההון
הלוואות בנות המרה
מניות בכורה
הלוואה לטווח ארוך ולזמן בינוני
סיכום והמלצה

ביבליוגרפיה
נספח

קטע מהעבודה:

המלצתי להנהלת החברה בראיה לא פיננסית והתשובה האם להיכנס אל הפרויקט היא חיובית. לדעתי החברה צריכה להיכנס אל הפרויקט החדש ולהרחיב את האופקים שלה גם לתחום האלקטרוניקה. כידוע קיים בעולם העסקים המושג צמיחה בהגוונה (גיוון קו המוצרים וכמו כן גם צמיחה פנימית). פנייה לשווקים חדשים תעשה טוב רק לחברה, תרחיב משמעותית את מעגל הלקוחות שלה, תגדיל משמעותית את ההכנסות שלה וכמו כן תביא בעזרת שיווק נכון את לקוחות המוצר החדש לרכוש מהמוצרים הותיקים של החברה ולהיפך.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת Derwentside: מימון וקבלת החלטות ", סמינריון אודות "חברת Derwentside: מימון וקבלת החלטות " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.