היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח יזמות - דפוס דיגיטלי

עבודה מס' 066784

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה באמצעות תוכנית עסקית את כדאיות הקמתו של מיזם המתמחה בדפוס דיגיטאלי בכמויות קטנות לשוק לטקסטיל.

6,063 מילים ,37 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו בחנה באמצעות תוכנית עסקית את כדאיות הקמת מיזם BMB Digital, המתמחה בדפוס דיגיטאלי בכמויות קטנות לשוק לטקסטיל.
מטרת התוכנית העסקית הייתה הצורך בקבלת אשראי בנקאי להקמת מיזם הארגון. בנוסף, תכנון ארוך טווח ורחב אופקים, היערכות ראויה, ושירות צרכיו הפנימיים של הארגון.
המיזם הינו בבעלות של שלושה שותפים פעילים:
* מנכ"ל - בעל ניסיון רב בניהול מפעל להדפסות דיגיטאליות, העומד בפני סיום לימודי תואר שני במנהל עסקים.
* סמנכ"ל שיווק ומכירות - משמשת היום בתפקיד מנהלת שיווק בחברת ברום לאשפרת בדים, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר נוסף של עיצוב אופנה מטעם "שנקר".
* סמנכ"ל תפעול - משמש כמהנדס אפליקציה בחברה לייצור מדפסות דיגיטאליות, בעל ניסיון רב בהכנת קבצים להדפסה דיגיטאלית, עם ידע נרחב בהפעלה ובמתן שירות למדפסות דיגיטאליות.
המוצר הינו בד גולמי המודפס באמצעות מדפסת דיגיטאלית, אשר ניתן לייצר ממנו פריטי לבוש ובכמויות נמוכות. יתרונות המוצר הינם מיצוי של שתי שיטות ההדפסה שפועלות היום (דפוס דיגיטאלי ודפוס קונבנציונאלי) הכוללות: מחיר תחרותי, מגע נעים של הבד על הגוף, הדפסה עם דיו שאינו רעיל, איכות הדפסה בהתאם למקובל, שלב הכנה קצר וזול, אין צורך בכמות הזמנה גדולה, רוחב הדפסה, עמידות דיו בהתאם למקובל וכמות הגוונים אינה משפיעה על מחיר ההדפסה.
המוצר יודפס באמצעות מדפסת שהארגון ירכוש בחודש אוגוסט 2008, אנו תקווה שעד למועד זה, ניתן יהיה לקבל את המימון הנדרש. ההשקעה להקמת המיזם עומדת על 350,000 דולר, כאשר סכום ההשקעה לרכישת המדפסת עומד על 310,000 דולר. מקורות המימון הם 180,000 דולר הלוואת בעלים (60,000 דולר מכל שותף), והיתרה באמצעות הלוואה בנקאית אשר לשם כך נכתבה התוכנית העסקית. הצפי לרווחים לפני מס הינם: בשנה הראשונה על כ- 66,000 דולר, בשנה השנייה על כ- 29,000 דולר, בשנה השלישית על כ- 50,000 דולר, בשנה הרביעית על כ- 71,000 דולר ובשנה החמישית על כ- 113,000 דולר.
להלן סיכוני המיזם ומענה לסיכונים:
* סיכון טכנולוגי - חשש מאמינות המדפסת ויציאה לשוק של מדפסת מתחרה. בדיקה לעומק של כלל יצרני המדפסות הדיגיטאליות, והכשרה רחבה בהפעלה ובתפקוד המדפסת יחד עם החזקת מלאי חלפים.
* סיכון שיווקי - תדמית שלילית שיש לדפוס הדיגיטאלי. שיתוף פעולה עם מעצב שהינו מעצב מוביל בתחום.
* סיכון מימוני - חוסן פיננסי. הקפדה על הוצאות ובחינה של ייקור מחיר המוצר.
* סיכון תחרותי - כניסה של מתחרה נוסף, לאור גודלו של שוק היעד התחרות אינה מהווה סיכון גבוה.

לסיכום, למרות הסיכונים המופיעים לעיל, סיכויי הצלחת המיזם הינם גבוהים במיוחד. וזאת לאור העובדה שאין היום מיזם עם שותפים בעלי ערך מוסף הנותן מענה זהה, להדפסה דיגיטאלית להדפסה על טקסטיל, בכמויות קטנות, במחיר תחרותי ועם היתרונות של הדפוס הקונבנציונאלי.

תוכן העניינים:
חלק א' - ניתוח ההזדמנות העסקית
חלק ב' - תוכנית עסקית
1. המוצר
2. השוק ותוכניות השיווק
3. תוכניות היצור
4. מבנה, ארגון, תפעול, ניהול וכוח אדם
5. מימון ותחזיות פיננסיות וכלכליות
6. מגמות כלליות וכלכליות במשק
7. בחינת כדאיות
חלק ג' - ניתוח התאמת היזם ליזמות
סיכום, מסקנות והמלצות
שיקוף אישי
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

חלק א' - ניתוח ההזדמנות העסקית
מעצבי העילית בשוק האופנה שרויים בקונפליקט יומיומי, האם לייצר כמויות גדולות של פריטי לבוש וזאת בכדי להוזיל את מחיר יחידת פריט הלבוש. וזאת למרות החשש שעיצוב מסויים אשר הסתמן כלהיט אופנתי, עלול להיות כישלון מוחלט לאחר השקעה גדולה הכוללת תפירה של סדרות רבות של פריטי לבוש שנעשו מהבד המודפס. לחילופין, האם לייצור כמויות קטנות של פריטי לבוש בכדי להיות שונים ומיוחדים, אולם עם עלויות ייצור גבוהות של הדפסת הבד המודפס.
דילמה זאת באה לידי ביטוי במספר כתבות, על המעצבת דורין פרנקפורט נכתב: "אני מהמרת ומייצרת דגמים ובכמויות שאני מאמינה בהם. בתחומי המפעל אינני יכולה לייצר כמויות בלתי מוגבלות כך שהלקוחות נהנים ממגוון רחב של דגמים שמיוצרים בכמויות מוגבלות שמעניקות להם טעם אקסקלוסיבי... אני חייבת להיות קרוב, לעקוב ולבחון כל בגד מאין הוא בא ולאן הגיע. לכן אינני מייצרת בחו"ל". על המעצבת רבקה מאוזנר נכתב: אינני מסתכנת בהרפתקאות...הקולקציה שלי מבוססת בעיקרה על דגמים שמיוצרים בסדרות מוגבלות". בחברת תפרון מחפשים מעצבים שברשותם הדפסים מעניינים על בדים. ובכתבה באתר דהמרקר בנושא אופנה נכתב: "כשהקיץ או החורף מתמהמהים להגיע חוששות הרשתות שיוותר להן מלאי עודף, ולכן ניתן למצוא בגדים במחירי מבצע".

תגים:

יזמות · הקמת מיזם · תוכנית עסקית · שיקוף אישי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח יזמות - דפוס דיגיטלי", סמינריון אודות "ניתוח יזמות - דפוס דיגיטלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.