היישום אינו מחובר לאינטרנט

התפתחויות עתידיות בתיירות - אלדן השכרת רכב

עבודה מס' 066668

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ענף התיירות, הסביבה החיצונית והפנימית לארגון ואסטרטגיית פיתוח עתידית לשנים הבאות.

8,606 מילים ,23 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

החשיבות המיוחסת בזמננו להבנת העתיד היא כזאת שיש היום קבוצה מבוססת של עתידנים וארגונים הנותנים יעוץ לממשלות ועסקים, העתיד אפילו נסחר בבורסאות ברחבי העולם.
העתידנים האלו יכולים להשפיע מאד לא רק על מקבלי ההחלטות בממשלות ובתעשיות, אלא גם על עיצוב התפיסות הפופולריות של מה העתיד עשוי להיות.
אלבין טופלר שכתב את ספר "הלם העתיד" ציין כי "כשאתה דן בעתיד...חשוב יותר להיות בעל מעוף וראייה חודרת וקולעת מאשר להיות צודק במלוא 100 האחוזים" ואכן בסוף המאה העשרים, הדאגה לעתיד בארצות המפותחות ובארצות המתפתחות הנו בגדר חשיבות עליונה על מנת להבין לאן פנינו מועדות.
המגמות בתחומי הטכנולוגיה והמגמות בתחומים חברתיים בעולם משפיעות בהכרח על התפתחות התיירות, שהפכה לצורך חברתי בסיסי הולך וגובר.
שינויים בהתנהגות אוכלוסיות ובאיפיוני הצרכנות החדשה הולכים ותופשים מקום בשיקולי האדם, בשיקולי מדינות ובשיקוליהם של חברות כלכליות.
פז טל (1998), טוען כי הערכה הקיימת היא כי התיירות תלך ותחזק את מעמדה כתעשיית המפתח בעולם, במדינות מתפתחות ומפותחות כאחד. זאת ועוד, העולם יהפוך לזירה תחרותית יותר, דבר אשר יחייב חברות וממשלות להקדיש מאמצים גדולים מבעבר בתחומי תכנון, שייוק וניהול תיירות.
ממשלת ישראל ועסקי תיירות בישראל יצטרכו להשקיע הרבה יותר לא רק בתשתיות פיזיות אלא בתשתיות שיווקיות שיבוצעו ע"י גורמים מקצועיים.
מקריי (2000) טוען כי הביקוש לתיירות ימשיך לעלות ותתרחש תנופה בכל סוגי התיירות הקשורים לתרבות, להיסטוריה ולהשכלה.
בעבודה זו תיסקר תעשיית התיירות ומגמותיה לעתיד, תוצג חברת אלדן השכרת רכב וינותחו הן הסביבה החיצונית והן הפנימית לארגון ולבסוף תוצג אסטרטגיית פיתוח עתידית לשנים הבאות.

תוכן עיניינים:
מבוא
תעשיית התיירות
התיירות בישראל
התפתחויות עתידיות בתיירות
המגמות העולמיות בתיירות
ענף התחבורה והשכרת הרכב בארץ ובעולם
אלדן השכרת רכב
ניתוח PEST
ניתוח SWOT
פלחי שוק
ניתוח PEST עתידי ל - 2007
ניתוח SWOT עתידי ל - 2007
לסיכום - מה צופן העתיד לאלדן?
בבילוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

תעשיית התיירות כיום הנה התעשייה המתפתחת ביותר בעולם ונחשבת לגורם מרכזי וחשוב בכלכלתן של מדינות רבות.
על פי הערכה גדלה תעשיית התיירות בשעורים שנתיים של קרוב ל - 10% ולפיכך מכפילה עצמה כל 10 שנים.
תעשיית התיירות מורכבת ממספר ענפים, החל מענף התחבורה ( יבשתית, ימית ואווירית ), ענף הלינה והארחה על כל סוגיו, ענף ההסעדה וכמובן האטרקציות הטבעיות והמלאכותיות הנבנות ע"י האדם.

תגים:

אלדן · השכרת · רכב · ניתוח · PEST · ניתוח · SWOT · מגמות · עתידיות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התפתחויות עתידיות בתיירות - אלדן השכרת רכב ", סמינריון אודות "התפתחויות עתידיות בתיירות - אלדן השכרת רכב " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.