היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה בינלאומית בתיירות - אלדן השכרת רכב

עבודה מס' 066764

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פרופיל הארגון, ניתוח אסטרטגי (כולל SWOT ו- PEST), ובחירת אסטרטגית פעולה לארגון.

10,447 מילים ,27 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

חברת "אלדן" המוצגת בעבודה זו הנה חברה ישראלית שהוקמה בשנת 1967 ע"י מר יוסי דהן שהצליחה להתרומם ולהפוך עם השנים לאחת החברות המצליחות ביותר במשק הישראלי וצברה לעצמה מוניטין רב גם בשוק הבינלאומי, ומציעה כיום עשרות כלי רכב לקהלי יעד שונים המגיעים מכל רחבי העולם.
יעדי הארגון ארוכי טווח ומתמקדים בעיקר בשיפור מתמיד של נושא איכות השירות ללקוחות החברה שכן עיקר העבודה הנה שירותית (במקביל למכירות) ושמירה על מוניטין הארגון.
בעבודה זו יוצג בתחילה פרופיל הארגון המתאר את החזון, היעדים והמטרות שהציבה לעצמה הנהלת החברה, האמונות והערכים שעל פיהם פועלים העובדים והליבה העסקית המשמשת לב ליבו של הארגון. בהמשך בפרק הניתוח האסטרטגי תוגדר מהי אסטרטגיה וחשיבותה לארגון, וינותח ניתוח SWOTהמגדיר את יכולותיו הפנימיות של הארגון, חוזקותיו וחולשותיו והן ההזדמנויות והאיומים העומדים לפניו.
ניתוח ה - PEST יאפשר לקבל תמונה ברורה יותר על הסביבה החיצונית בה פועל הארגון ומהם הכוחות החיצוניים הפועלים עליו כמו הכלכלה המקומית, מגמות חברתיות וטכנולוגיות עימם אמור הארגון להתמודד.
ניתוח שרשרת הערך יציג לפרטי פרטים את היכולות והמשאבים העומדים לרשות הארגון בכדי להתמודד עם התחרות הגוברת בשוק על ליבו של הצרכן.
בפרק השלישי יוצגו מגוון אסטרטגיות שעל פיהם פועלים כיום ארגונים ובחירת האסטרטגיה העתידית לחברה, שהנה אסטרטגיית הבידול, שתוביל את הארגון ליתרון תחרותי על פני מתחריו הרבים בארץ ובעולם.
לאחר בחירת האסטרטגיה (בידול) יוסבר כיצד מטמיעים אותה בארגון ומהם המשאבים הדרושים לכך.
לבסוף ינתן פרק הסיכום והמסקנות עם מגמות עתידיות לחברה.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - האסטרטגיה הקיימת
פרק 2 - הניתוח האסטרטגי
פרק 3 - חלופות אסטרטגיות
פרק 4 - הערכת והתאמת האסטרטגיה
פרק 5 - ניהול השינוי האסטרטגי
פרק 6 - סיכום ומגמות עתידיות
ביבליוגרפיה
נספחים

הערת מערכת: בעבודה חסרים שבעה נספחים.

קטע מהעבודה:

פרי (1991) טוען כי לפני כל טיפול בתהליך התכנון האסטרטגי ובמרכיביו, יש לבחון את השאלה: מה מטרותיו של הארגון ולאן הוא חותר להגיע.
אלדן שומרת על היתרון התחרותי שלה מול מתחרותיה בשוק ומתכוונת לשמר יתרון זה גם בשנים הבאות. התחרות קשה ביותר מול החברות הגדולות הבינלאומיות המתחרות בה במרץ
רב, חברות כגון; אוויס, הרץ, באדג'אט, טריפטי, סיקסט ועוד רבות אחרות.

תגים:

אלדן השכרת רכב · אסטרטגיה עסקית · ניתוח פורטר · ניתוח BCG · ניתוח SWOT

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה בינלאומית בתיירות - אלדן השכרת רכב", סמינריון אודות "אסטרטגיה בינלאומית בתיירות - אלדן השכרת רכב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.