היישום אינו מחובר לאינטרנט

פיתוח עסקי וניתוח מערכות בנושא חומרים מסוכנים

עבודה מס' 066564

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח מערכת מידע המאפשרת טיפול והצלה כנגד מפגע של חומר מסוכן

5,020 מילים ,6 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

בעולם המודרני התפתחה מודעות גדולה מאוד לנושא איכות הסביבה .
איכות הסביבה כולל בתוכו נושאים רבים ומגוונים ואחד החשובים בהם הוא טיפול בחומרים מסוכנים.
אחד הדברים החשובים באיכות הסביבה הוא "להקדים תרופה למכה" וזאת אפשר על ידי לימוד והטמעת החומר בצורה הקלה והטובה ביותר,זאת כמובן ניתן לעשות בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת, טכנולוגית מערכות המידע.
החיבור בין מערכת מידע לנושא חומרים מסוכנים חשוב מאוד כיוון שבסופו של דבר הוא מקצר תהליכים,זמן תגובה והוא מאפשר לנו להגיע לערך החשוב ביותר שכמובן הוא הצלת חיי אדם.
ידוע לכולם כי בשעת לחץ ובזמן חירום, אנשים אפילו המקצועיים ביותר לא תמיד חושבים נכון ולעיתים אפילו מאבדים עשתונות ,לכן מערכת מידע אשר כוללת בתוכה נתונים רבים לכל תרחיש בנושא חומרים מסוכנים תיתן לנו את המענה האופטימלי לכל תרחיש ומצב נתון.

תוכן ענייניםף
1. תקציר מנהלים
2. תוכן עניינים
3. מבוא
4. פיתוח מערכת המידע
מחזור חיי פיתוח מערכות
תועלות המערכת
דיאגראמת קשרי היישויות
5. מבנה אירגוני
6. תכנית שיווקית
חמשת הכוחות של פורטר
ניתוח PESTE
שרשרת הערך
7. תכנית תפעולית
ניתוח SWOT
8. מימון
תכנית פיננסית
9. נספח - תרשים גאנט
10. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בעבודה זו ננסה לתת מענה לבעיה שיש כיום בעולם החומרים המסוכנים.
נכון להיום בעת מקרה חירום מוזעקים כל כוחות הסיוע וההצלה למקום המפגע מבלי שאף אחד מהם באמת יודע כיצד לטפל בבעיה.המערכת שאנו מציעים תיתן מענה רחב לבעיה זו.
על כל רכב המוביל חומר מסוכן יהיו מדבקות עם מספר האו"ם של החומר. המדבקות תהינה מודבקות בששה מקומות שונים ברכב וכן תהינה חסינות מפני התקלחות. (זאת ע"מ לאפשר זיהוי מס' האום גם בעת התלקחות אש.)
ברגע שכח ההצלה הראשון שיגיע לאזור ויקליד את המספר או"ם במסופון המצוי ברכבו, הוא ידע כיצד יש לטפל במפגע בצורה הטובה ביותר.

תגים:

מערכת · מידע · סביבה · פגיעה · מפגע · חומר · מסוכן · טיפול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פיתוח עסקי וניתוח מערכות בנושא חומרים מסוכנים", סמינריון אודות "פיתוח עסקי וניתוח מערכות בנושא חומרים מסוכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.