היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין תדמית הארגון לבין שביעות רצון וכוונות עזיבה של העובדים בענף הבנקאות

עבודה מס' 066229

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם יש קשר בין תדמית הבנק בעיני העובדים לבין שביעות רצון העובדים, המוטיבציה שלהם וכוונות עזיבה.

9,058 מילים ,29 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

באחד מהבנקים הגדולים מסתמנת בעיה של עזיבת עובדים בעיקבות חוסר שביעות רצון ותדמית ארגונית נמוכה. חוסר שביעות הרצון גורמת בסופו של דבר לנזק רב הבא לידי ביטוי בצורות שונות: אי עמידה בתפוקות, חוסר רצינות בישום נהלי החברה ודרישותיה, עזיבה לחברות אחרות ועוד, בעבודה זו נבחן את ההשפעה של שביעות הרצון והמחויבות הארגונית על העזיבה.
עזיבת החברה התבטאה בשנה האחרונה בשמונה עובדים שעזבו (כ- 15% מכח העבודה) ובמקומם הגיעו אחרים.

מטרת המחקר הנוכחי היא לבדוק אם קיים קשר בין תדמית הארגון לבין המוטיבציה של העובדים, כאשר שאלת המחקר היא האם יש קשר בין תדמיתו של הבנק בעיני העובדים ובין המוטיבציה שלהם הבאה לידי ביטוי בחוסר שביעות רצון ובעזיבת החברה.

שאלות המחקר הן:
1. האם יש קשר בין שביעות הרצון (משתנה ממתן) לכוונות עזיבה (משתנה תלוי)
2. האם יש קשר בין תדמית הארגון (משתנה בלתי תלוי) לכוונות עזיבה (משתנה תלוי)
3. האם יש קשר בין תדמית הארגון לשביעות רצון

כלומר יש לנו שלושה משתנים עיקריים בעבודה אשר כותב העבודה יבחן את הקשר ביניהם. בעמוד 21 בעבודה מוגדרים המשתנים.
המטרה הישומית היא להפיק את הלקחים ולדאוג לשפר את תדמיתו בעיני העובדים.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת ספרות
3.1 תדמית ארגונית
3.2 תדמית הארגון
3.3ההיבט השיווקי של תדמית הארגון
3.4.הקשר בין שביעות רצון לעזיבה
3.5 כוונת עזיבה
שיטת המחקר
4.1 אוכלוסיית המחקר
4.2 אוכלוסיית המדגם
4.3 שיטת המדגם
4.4 הגדרת המשתנים
4.5 כלי המחקר
4.6 הליך המחקר
4.7 השערות המחקר
4.8 מגבלות המחקר
תוצאות המחקר
מאפייני המדגם
נטיה לעזיבה
דיון בתוצאות המחקר
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הגדרת תדמית הארגון - הצורה שבה נתפס הארגון בעיני הציבור או בעיני חברי הארגון.
תדמית ארגונית זכתה להגדרות שונות בספרות. אחת ההגדרות היותר מקובלות היא של Poter ועמיתיו (1974), על-פי הגדרתם תדמית ארגונית היא עוצמת הזדהותו ומעורבותו של הפרט בארגון מסוים.
תדמית הארגון באה לידי ביטוי בהתנהגות הפרט, הבוחר להישאר בארגון תוך ויתור על אלטרנטיבות (Mowday, R. 1979). על-פי מיכה פופר (1984) את מנקודות התורפה של ספרות התדמית הארגונית נעוצה באי קיומה של מסגרת תיאורטית מגובשת ומובחנת היטב של המושג, כהדגשת יתר של המימד האינסטרומנטלי תוך התעלמות ממימדים ערכיים נורמטיביים, ובחוסר אבחנה בין המושג תדמית לארגון ומושגי מוטיבציה שכיחים ומרכזיים בספרות הפסיכולוגיה הארגונית".

תגים:

בנק · ארגון · שביעות · רצון · מוטיבציה · עזיבה · עובדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין תדמית הארגון לבין שביעות רצון וכוונות עזיבה של העובדים בענף הבנקאות", סמינריון אודות "הקשר בין תדמית הארגון לבין שביעות רצון וכוונות עזיבה של העובדים בענף הבנקאות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.