היישום אינו מחובר לאינטרנט

צריכת הפנאי של נשים חילוניות ודתיות לפני ואחרי נישואין

עבודה מס' 066143

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: באיזו מידה משתנה צריכת הפנאי בקרב נשים דתיות וחילוניות לפני נישואין ואחרי נישואין.

8,780 מילים ,12 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

אתחיל בסקירה ספרותית שם אדון בהתפתחות ההפנאי ובצריכת הפנאי של נשים ומשפחות, לאחר מכן אדון במעמד האישה בכלל ובישראל בפרט, אבדוק את מעמדה של האישה במגזר הדתי ובמגזר החילוני לפני ואחרי נישואין, ואבדוק את תפקידי הנשים במשפחה בכלל ובישראל בפרט.
לאחר הסקירה הספרותית אחלק שאלון למספר נשים נשואות דתיות וחילוניות, ואבדוק בו את תדירות צריכת פעילויות פנאי שונות לפני ואחרי הנישואין, כמו כן אבדוק את רמת שביעות הרצון שלהן מהשינוי שחל בצריכת הפנאי שלהן לאחר נישואיהן.
לסיכום, אציג את ממצאי ומסקנותיי מהשאלונים אדון בשאלת המחקר ואבדוק אם אכן מסקנותיי עלו בקנה אחד עם השערת המחקר שהצגתי קודם לכן בעבודת מחקר זו.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירה ספרותית
3. תהליך המחקר
4. ממצאי המחקר
5. דיון ומסקנות
6. ביבליוגרפיה
7. נספח - השאלון

קטע מהעבודה:

בספרו של אהד הוא בודק את להתפתחות הפנאי בישראל, הוא מוצא כי בשנים האחרונות, בשל החשש מפני השינויים הטכנולוגיים והמדעיים, רבים החלו להקדיש מאמץ רב לפיתוח ההון האנושי שלהם על מנת לשרוד בעבודה. צעירים רבים במדינת ישראל הולכים ללימודי תואר שני ושלישי באוניברסיטאות שונות ללא מטרה מיידית מוגדרת אלא אך ורק כנשק הישרדות נגד סכנת הפנאי הכפוי. פריחה זו מקורה משינוי הערכים בגישה הכללית למקומם של ההשכלה והחינוך בעולם המודרני, בניגוד לעבר, כיום הלימוד וההשכלה נמשכים במקביל לעבודה ולעשייה, כל ימי חיי האדם, במיוחד כשהוא ממלא תפקידים מקצועיים, מנהליים ושיווקיים במקום עבודתו. תהליך זה הוא גם המאיץ הגדול לתעשיית הפנאי המתפתחת בקצב מזורז בעיקר בדמות תעשיית החינוך הפורמאלית והלא פורמאלית למבוגרים.

תגים:

צריכת פנאי · נשים · משפחות · דתיות · חרדיות · חילוניות · בעולם · תפקיד הנשים · נישואין · רווקות · בילויים · תקצוב פנאי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "צריכת הפנאי של נשים חילוניות ודתיות לפני ואחרי נישואין", סמינריון אודות "צריכת הפנאי של נשים חילוניות ודתיות לפני ואחרי נישואין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.