היישום אינו מחובר לאינטרנט

משבר יחסי ציבור: ההתעללות בשבויים בעיראק

עבודה מס' 066050

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התמודדות עם משבר יחסי ציבור במסגרת התחום של תקשורת עם קהלי יעד זרים

5,496 מילים ,11 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

באפריל 2004 דיווח של התוכנית 60 דקות של CBS, עם דן ראת'ר, חשפה מקרי התעללות של חיילים אמריקאיים בעצירים עיראקיים בכלא אבו גרייב ליד בגדד. הדיווח כלל ממצאים חלקיים מתוך דו"ח וועדה צבאית שבחנה את האירועים. החיילים המעורבים הושעו מתפקידם והממצאים של הוועדה נשמרו בסודיות מפני הציבור. בנוסף בתוכנית הראו תמונות של העינויים שהתרחשו באבו גרייב.
במהירות התפשטה החדשה ברחבי העולם והופיע בעמוד הראשון של החדשות. הצבא האמריקאי, המשחרר, הליבראלי - מתעלל באסירים. בשבועות שבאו לאחר מכן דו"חות נוספים, תמונות, סרטי וידאו וראיונות שודרו ברחבי העולם עם פרטים של העינויים ושל השתלשלות האירועים.
התוצאה של גילויי העינויים היוותה מכה מוחצת ליחסי הציבור של ארה"ב והממשל שלה. התחושה הרווחת שהעם האמריקאי נגרר למלחמת שווא, בעקבות חשדות בנשק לא קונבנציונאלי שלא היה קיים כלל, ולהערכתם של רבים היה מדובר בסגירת חשבון בין ג'ורג' וו. בוש לבין סדאם חוסיין. זאת בצירוף הטרור שמשתלט על עיראק והחיילים האמריקאיים שממשיכים למות הוסיפו לדעת הקהל השלילית של הממשל האמריקאי.
בעבודה זאת אביא את הרקע למלחמה, את הסיפור של העינויים בעצירים שהתרחש בכלא אבו גרייב. נסכם את עיקרי הודעות המדיה שגרמו לאירוע להיחשף, ביקורות בעד ונגד הממשל והמדיניות שלו ועדכונים על האירוע ממוקדי חדשות בעולם. לאחר מכן אציג את התגובה של הממשל האמריקאי לסקנדל העינויים באבו גרייב' וכיצד התמודדו בממשל עם האירוע.
בסופה של העבודה אדגים כיצד לדעתי היה צריך להתמודד עם המשבר ולמה התכוננות הייתה מביאה לדעת קהל יותר טובה וחוסכת את התדמית הרעה לממשלת ארה"ב.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1: רקע
פרק 2 : הדיווח במדיה
פרק 3: תגובות לסקנדל
פרק 4 דיון: תוצאות של המשבר
סיכום ומסקנות
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

לקראת סוף 1999 הקים האו"ם צוות פיקוח חדש, שנקרא UNMOVIC אך עיראק סירבה להתיר את כניסתו. בעולם גברו החששות כי עיראק מסרבת לפיקוח משום שהיא עוסקת בפיתוחם של נשקי לחימה לא-קונבנציונאליים (כימיים, ביולוגיים ואולי אף רדיואקטיביים) וכן טילים לנשיאתם (אנציקלופדיית YNET, 2005).

תגים:

טיפול · במשבר · יחסי · ציבור · סקנדל · אמינות · ניהול · משברים · ראמספלד · בוש

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משבר יחסי ציבור: ההתעללות בשבויים בעיראק", סמינריון אודות "משבר יחסי ציבור: ההתעללות בשבויים בעיראק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.