היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיתוף עובדים בבעלות, מוטיבציה ואזרחות ארגונית בחברת hp (הצעת מחקר)

עבודה מס' 065884

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הגורמים הפנים ארגוניים ביחס להתנהגויות של אזרחות ארגונית, שיתוף עובדים ומוטיבציה.

5,544 מילים ,42 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

הארגון הנבדק הוא חברת HP שהיא חברה למיכון משרדי ופועלת בעיקר בתחום המחשוב והציוד ההיקפי.
סביבת העבודה בארגונים שונים בכלל ובארגון הנבדק המשתייך לענף ההי-טק התחרותי בפרט, משמשת מקור ללחצים נפשיים וגופניים אותם חווה העובד. לחצים ומתחים יום-יומיים אובייקטיביים אלו עלולים להוביל לרמת שביעות רצון ירודה ושחיקה גבוהה במקביל, עלולים לגרום להתנהגויות שליליות בהן תחלואה, ירידה ביצירתיות, אי-נטילת יוזמה ואחריות, היעדרויות, תחלופת עובדים וירידה בפריון/תפוקה. גורמים אלו הינם אנטימוטיבטוריים ויוצרים חוסר שביעות רצון, דבר שעל הארגונים לתת את הדעת.

הבעיה העסקית
בשנתיים האחרונות ניכרת ירידה בסגירת העסקאות אצל העובדים הבכירים. לפי ראיונות שערכה ההנהלה עם העובדים הדבר נובע מירידה במוטיבציה של העובדים לעבוד. ירידה ניכרת במוטיבציה מורגשת בעיקר אצל עובדים שלא קיבלו אופציות או שאין להם מניות בחברה- כלומר הם עובדים ולא שותפים בחברה.
החברה ערכה שמחקר אודות האזרחות הארגונית, נמצא כי היא ירדה בכ- 20%, כאשר אצל שני שלישי מהבודים היתה ירידה משמעותית ממש.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 הבעיה בארגון
1.2 הבעיה העסקית
1.3 שאלות המחקר
1.4 מטרות המחקר
2. סקירת הספרות
2.1 שיתוף עובדים בבעלות
2.2 מוטיבציה
2.3 אזרחות ארגונית
2.4 הקשר בין המשתנים
2.5 רציונל המחקר
2.6 השערות המחקר
2.7 המודל התיאורטי המוצע
3. שיטת המחקר
3.1 מערך המחקר
3.2 אוכלוסיית המחקר
3.3 המדגם
3.4 כלי המחקר
3.5 הליך המחקר
3.6 המשתנים
3.7 מגבלות המחקר
3.8 שיטת הניתוח
3.9 נגישות
3.10 לוח זמנים
4. ביבליוגרפיה
נספח -דוגמת השאלון

קטע מהעבודה:

לכל חברה יש מניות אותן היא מנפיקה לציבור על מנת לגיס הון. מניות אלו הן תעודות השתתפות בבעלות על החברה. חברות הרוצות לשתף עובדים בבעלות מעניקות אופציות או מעניקות מניות ממש לעובדים, בעיקר הבכירים, על מנת להגביר את זהותם לחברה ומנגד למנוע את עזיבתם לחברות אחרות.
בשנים האחרונות פותחו מודלים כלכלים הקושרים את הגורמים המשפיעים על תגמול המנהלים בחברות. בבסיס המודלים האנליטיים עומד עיקרון האופטימיזציה הכלכלית הקובע שכאשר איתנות הפירמה נתונה לאי ודאות, עדיפה חלוקת הסיכון והרווח בין המנהל והבעלים על תשלום שכר שווה ערך קבוע למנהל זאת הן מבחינת רווחתו הכלכלית של המנהל והן מבחינת רווחת הבעלים (בן בסט, 2000).

תגים:

שיתוף · פעולה · עובדים · הנעה · הנעת · עובדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיתוף עובדים בבעלות, מוטיבציה ואזרחות ארגונית בחברת hp (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "שיתוף עובדים בבעלות, מוטיבציה ואזרחות ארגונית בחברת hp (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.